“Grinig personal”
Omdöme om Bageri Ekerö AB

Bageri Ekerö AB
Rankad som nr 2 av 16 Restauranger i Ekerö
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Min kaffelate var väldigt besk i smaken så kaffet gick inte att dricka upp. Under min vistelse på konditoriet/cafét såg jag inte något leende hos personalen varken framme vid kassan eller vid leverans av kaffet vid bordet. Personalen räknade pengar i kassan och verkade städa och bereda sig för hemgång trots det var över en timme kvar till stängningsdags. Det skulle bli en mycket trevligare uppleva om personalen kunde bjuda på ett leende.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Rosalinda125Rosalind

Omdömet skrevs 28 november 2019 från mobil enhet

Godaste bröd och kakor i stan... Kanelbullar är jätte goda... Däremot är tjänsten ofta dåligt... Kom 2 gånger kl18:28 och 18:26 men de ville inte servera mig eftersom de stänger kl 18:30

Idag sa jag till de att det var små svarta bitar i mjölken man får med kaffeet, svaret blev att det är delar av kaffebönor.. på en aggressiv sätt..

Arbetar man ok inom handels så skall man kunna behandla sina kunder på en proffs sätt..

Datum för besöket: november 2019
Tack Claudius1977
Omdömet skrevs 7 november 2019 från mobil enhet

Man får jättegoda bakelser o smörgåsar till ett rimligt pris. Många olika kaffesorter.
Lite enkel inredning men även uteservering. Ingen servering - du hämtar själv. Mitt i centrum. Många köper deras goda bröd.
Kan rekommenderas

Datum för besöket: juni 2019
Tack frankpfestorf
Omdömet skrevs 2 juli 2019 från mobil enhet

En god Latte och min Laptop. En mysig start på min arbetsdag varje vardag. Wi-fi, eluttag, skön musik, mysig lokal med trevlig personal. Bästa starten! ❤️

Datum för besöket: juli 2019
Tack Sanna K
Omdömet skrevs 12 juni 2019

Utsökt gott och prisvärt matbröd (kaffebrödet har jag inte kunnat prova, men det ser inbjudande ut...).

Datum för besöket: juni 2019
Tack bl_lj

Resenärer som tittade på Bageri Ekerö AB tittade också på

Ekerö, Stockholms län

Besökt Bageri Ekerö AB? Berätta vad du tyckte!