Omdömet skrevs 7 oktober 2018 från mobil enhet

Mycket fin miljö, trevlig bemötande och hög service.
Rekommenderar till alla. Fick även kaffe och mackor till vandringen mot nästa mål. Trevlig och god middag, fräscha rum och fint herrgård.
Tack för en mycket trevlig vistelse

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Nassrin W
Omdömet skrevs 1 oktober 2018

Bra in och utcheckning. Hjälpsam personal i receptionen.
Otroligt sköna sängar. Saknade kylskåp på rummet.
Inte jättenöjd över maten vi åt på slottet. Pyttelite på tallriken ock kostade mycket.
Inne i konferensresturangen var det bättre. Ojämn personal. De flesta var professionella, men det fanns några som gjorde så man kände sig ovälkommen.

Tack MarieH2483
Omdömet skrevs 25 september 2018

I en fantastiskt fin miljö ligger denna konferensanläggning med många företräden. Rummen är fräscha, frukosten helt ok och konferensrummen ljusa och luftiga. Åtgärdar man vissa smådetaljer kan det nästa gång bli toppbetyg, för vi kommer gärna tillbaka.

Tack Haggeswe
Omdömet skrevs 23 september 2018

Jag tillbringade flera dagar på detta ställe. Miljön är mycket fin. Konferenslokalerna var bra, men tekniken strulade en del, vilket inte får ske på en professionell konferensanläggning. De hade heller ingen tillräckligt kunnig tekniker på plats så det tog tid att fixa tekniken. Maten var fantastisk, även fikat var rikligt och välsmakande med goda kakor, bärpajer osv. Standarden på hotellrummen var dock endast sådär. Det är oerhört lyhört, vilket gör att man hör vad som sägs i korridoren utanför rummet. Tyvärr har de ingen personal på nätterna vilket gör att om personer inte beter sig som de ska på nätterna (typ festar och skriker) så blir nattsömnen förstörd utan möjlighet till hjälp från personal. När jag var där på konferens hade en annan grupp en kick off, vilket förstörde nattsömnen för mig och andra som var där för en viktig utbildning/konferens.

Tack Jazzteffe
Omdömet skrevs 27 maj 2018

Herrgårdsbyggnaden ligger verkligen vackert med fina uteplatser och gårdsplan med två flyglar. Inredningen var blandat äldre stil och ny på ett snyggt sätt. Rent och fräscht överallt. Fina rum i ljus "herrgårdsstil", välstädat. Middag i matsalen på herrgården, det var även en stor matsal i huvudbyggnaden där reception finns etc. Maten var verkligen god, vilket är lite oväntat på den här typen av ställen där maten inte utmärker sig särskilt. Men det här var bättre än de bra restaurangerna i Stockholms innerstad. På det hela taget jättefin helg. Stor vedeldad bastu med brygga vid vattnet, snyggt och stort nog för flera mindre sällskap. Rekommenderas! Bodde i en av herrgårdsflyglarna.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack MajsanKristina