“Fantastisk god & välsmakande mat”
Omdöme om Cantina Bar & Kok

Cantina Bar & Kok
Rankad som nr 3 av 17 Restauranger i Ekerö

Fantastisk god & välsmakande pizza. Första besöket, men definitivt inte sista. Trevlig personal, mysig miljö, välkomnande.

Datum för besöket: september 2020
Tack Helylle

Omdömet skrevs 23 maj 2020

Jättebra service och mat! Som alltid. Vi är är supernöjda på detta ställe☀️
Chokladmoussen var av ett slag för sig!

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack AnnaE2131
Omdömet skrevs 3 april 2020 från mobil enhet

Under dessa tider är det extra viktigt att nyttja bra lokala företag. Cantina är ett sådant som vi vill behålla. Ännu en bra och trevlig kväll på Cantina med stort mellanrum mellan gäster och bord. Gör ett besök nu, du kommer inte att ångra dig.

Datum för besöket: april 2020
Tack 119ralfw
Omdömet skrevs 27 februari 2020 från mobil enhet

Vi firade svärmors födelsedag på denna restaurang.
Trevlig personal.
Beställde en god oxfilé pizza och ett gott husets röda vin.
Lite väl höga priser på en hel del maträtter.

Datum för besöket: februari 2020
Tack magnusn423
Omdömet skrevs 26 januari 2020

Cantina har nu funnits i flera år. När de öppnade höll de en mycket bra klass på maten, vilket de flesta nyöppnade restauranger gör. Vi har besökt Cantina många gånger och fortfarande har de en hög klass på maten. Husets röda vin som är en blandning av Merlot och Nero d'Avola från Sicilien är mycket kraftigt, prisvärt och passar även bra till pizza. För att vara säker på att få plats bör man boka bord. Denna restaurang börjar bli mycket välbesökt, vilket personalen klarar galant. Jag kan verkligen rekommendera ett besök.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack 119ralfw

Resenärer som tittade på Cantina Bar & Kok tittade också på

Ekerö, Stockholms län

Besökt Cantina Bar & Kok? Berätta vad du tyckte!