“Grinigaste restaurangchefen jag träffat”
Omdöme om Cantina Bar & Kok

Cantina Bar & Kok
Rankad som nr 3 av 16 Restauranger i Ekerö
Omdömet skrevs 1 april 2018

Tredje gången vi besöker denna restaurang (de två första var inte bra heller, men man måste ge dom en chans). Beställer deras vinkokta musslor med pommes. När maten serveras är musslorna inte varma trots att skålen är varm. Påtalar detta för en i personalen som tar musslorna. Helt plötsligt står restaurangchefen vid bordet med musslorna och bestämt talar om att dom minsann är tillagade på restaurangen? Jag har heller aldrig påstått något annat. Han är väldigt otrevligt och det slutar med att han bara går därifrån med musslorna. Inte ett ord om att erbjuda något annat???
Måste säga att detta är Ekerös sämsta restaurang och även sämsta restaurangchef. Med tanke på priserna borde man kunna förvänta sig mer. Jag rekommenderar alla att INTE gå dit. Bättre att gå till Centrumgrillen. Där blir man i alla fall vänligt bemött.

5  Tack Jarnis-Ekero

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Perfekt att glida ner en vardagkväll
& få en riktigt bra middag till överkomligt pris.
Grabbarna i köket levererar

1  Tack Patrik J
Omdömet skrevs 3 mars 2018

Trevlig restaurang med pizza och italiensk mat. Pizzan var god, men de var lång väntetid och istället för pinjenötter fick vi pistagenötter. Lite udda kombination.

Tack Carina H
Omdömet skrevs 18 januari 2018

Restaurangen har varit öppen en tid nu för middagar, och periosvis så även för lunch. Ibland är lunchen prisvärd, ibland inte. Priset för den vedungsbakade pizzan är inte relevant för smak och kvalité.
Personalen är trevlig och uppmärksam för det mesta, men prisnivån på maten är inte I nivå med smak och kvalité. Vet att många gillar denna restaurang, men jag åker hellre till city där jag får mer för pengarna.

Tack berest2014
Omdömet skrevs 1 januari 2018

Har ätit Pizza två gånger och kan inte direkt påstå att den sticker ut.
Åt en Pizza med Oxfilé och kantareller. Smaken var väl ok men Pizzan var lite för degig under och därför blir mitt omdöme bara medel.

Tack Jarnis-Ekero

Resenärer som tittade på Cantina Bar & Kok tittade också på

Ekerö, Stockholms län

Besökt Cantina Bar & Kok? Berätta vad du tyckte!