“Långfredag...”
Omdöme om Mattias på Ekerö - STÄNGD

Mattias på Ekerö
Beskrivning: Välkommen till Mattias på Ekerö. Restaurangen finns på Nykrog, Ekerös gamla hamnkrog från 1700-talet. Härifrån gick grödor och annat med båt in till Stockholm. Matroserna kunde då ta sig en välförtjänt paus, en matbit och kanske en sup. Idag är Nykrog privatägt och verksamheten är året runt med restaurang och café.
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Vi gick ned till Mattias på Ekerö vid 17 tiden och såg att det redan var mycket gäster. Vi provade lite av varje och allting var fräscht och smakade bra. Bra service av personalen. Trivsamt, trevligt och gott.

Tack Ralf W

Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

God galette med skinka i härlig höstsol. Ligger fint med sjöutsikt över Mälaren. Perfekt för enkel lunch.

Tack Thomas B
Omdömet skrevs 27 september 2017 från mobil enhet

Ett trevligt ställe. Vackert väder gör besöket ännu bättre. Maten habil. En stor salladsbuffé. Rent och snyggt.

Tack Leif J
Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Åt crêpe-lunch med familjen, mycket goda galettes och härlig miljö med urgamla timmerstocksväggar rörspis, lågt i tak. Rekommenderas!!!

Tack TLieven
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Jag och min man anordnade en söndags brunch för ett trettiotal av våra vänner hos Mattias på Ekerö.
Samtliga vänner var super imponerade av den otroligt goda buffén som Mattias ordnat tillsammans med sin anställde Emma. Fantastiskt rikligt och massor av fräscha och goda rätter.

Lägg till ett jätte trevligt bemötande från både Mattias och Emma så förstår ni att vi är super nöjda! Vi kommer definitivt komma tillbaka för att få njuta av mer god mat och den trevliga miljön.

Anna & Patrik

Tack Annan069