“Middag”

Rankad som nr 16 av 17 Restauranger i Ekerö
Middagsalternativ: Frukost, Uteservering
Middagsalternativ: Frukost, Uteservering
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Maten är inte riktigt på topp. Verkar som de satsar mer på drinkar och uppträdande av en något gamnmal och dammig Petet Sipen. Ändå mycket folk. Jag har besökt restaurangen under flera år och då den varit klart bättre. Kanske de tycker att läget gör sitt och maten inte betyder så mycket.

Datum för besöket: juli 2020
Tack gulleva

Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Vi var hit med båten en solig dag för att äta lunch. De var ingen vidare upplevelse tyvärr.
Svårt att komma in med båten då bojarna låg för nära bryggan. (Vi har 29fot) Dåligt skyltat vad som var gästbrygga + nån förmäten blond 40årskrisande man i chinos som kom ut och domderade på bryggan... om han tillhörde personal eller nån av firmorna intill låter jag vara osagt.
Stolarna på uteserveringen var så rangliga så vi fick byta flera gånger, och de gjorde gästerna runt om kring också. En varsin insektsnyckel till personalen så vore det problemet ur världen ‍♀️ Tog en timme innan vi fick maten, bedrövligt då de inte ens var full restaurang.
Min sambo beställde dagens fisk, rödtunga som smakade absolut ingenting, de var bara konsistens. Jag käkade Sverige tråkigaste burgare med nått som skulle föreställa pommes. 1cm över friterade stackars pinnar, förmodligen de som ligger längst ner när påsen e slut. Min syster var nöjd som tog ribs iallafall! Alltid nått
Nu skickade inte vi tillbaka maten så vi får skylla oss lite själva, men vi hade varken tid eller ork till de... Notan hamnade på över 1000 kr. Perfekt Kommer aldrig hända att vi äter där igen. Tråkigt då dom har alla förutsättningar för att vara topp!

Datum för besöket: juli 2020
Tack 698carin_
Omdömet skrevs 27 juni 2020

Vad där idag tillsammans med min dotter och mina vänner. Direkt då vi fick maten upptäckte min dotter ett hårstrå i burgaren. Servitrisen har inte hunnit gå iväg än så jag bad henne byta maten. Hela sällskapet hinner äta upp innan dottern får sin mat. De kompenserade inte heller på något sätt vilket jag tyckte var uselt.
Jag går inte hit mer, upplevde det som att personalen var stressade och servisen inte stod högst upp på listan.

Tack Yasmin K
Omdömet skrevs 15 juni 2020

Lyxar till det ibland och år gärna hit och äter lunch nu när jag ofta jobbar hemifrån. Underbar lunchmiljö både inne och ute, men särskilt när man kan sitta ute på bryggan. Bra meny, oftast med flera lockande dagensalternativ samt vettigt pris. Fräscht, smakligt och klart prisvärt. Välbesökt men ändå sällan trångt. Klar förbättring med nya regin!

Tack 11ErikS
Omdömet skrevs 13 juni 2020 från mobil enhet

Bröllopsdag och var ute med båten. Ville äta gott som vi gjort förr på Jungfrusund. Försökte boka på nätet.. fullt.. försökte maila ingen svara.. försökte ringa flera ggr inget svar! Tillslut åkte vi dit. Gick knappt att lägga till då bojarna låg för nära en annan båt eller bryggan! Vi gick ett bord. Maten .. varnades att det kan ta tid för vi har fullt.. vi ser oss omkring. Säkert 10 tomma bord ute. 23 grader sol och underbar kväll. Tog ribbs som var halvjumna och mycket fett på. Smakade ingenting. När vi skulle åka la vi till vid latrintömningen för att tömma tanken. Fanns ingen knapp att trycka på som tömde. Gick runt överallt och frågade. Ingen visste. Blev hänvisad till restaurangen och fick tag i en man som verkade vara ansvarig. Han såg ut som ett frågetecken. Var kort i tonen och väldigt oserviceminded. Ingen visste vart jag skulle vända mig. Så vi åkte där ifrån med en tråkig känsla och kommer inte återvända.

Tack Annissss

Resenärer som tittade på Restaurang Jungfrusund tittade också på

Ekerö, Stockholms län

Besökt Restaurang Jungfrusund? Berätta vad du tyckte!