Omdömet skrevs 12 november 2018

Trevligt boende med otroligt trevlig,glad, hjälpsam och charmerande portier, Mikael, som tog väl hand om oss, lätt förvirrade damer. Vilken service!Frukosten var oxå jättebra...vilket utbud av olika brödsorter juicer, fröer m.m.

Datum för vistelsen: november 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Voyager379599
SwedishExplorer, Hotelldirektör på Best Western Hotel Danderyd, svarade på det här omdömetSvarade 17 november 2018

Varmt tack för du valde att bo hos oss och vad roligt allt fungerade så bra. Vi hoppas du kommer tillbaka! Tack och hoppas vi ses igen.

Omdömet skrevs 11 november 2018

Bra sängar och tysta rum. På rummet finns kaffe och man kan köpa dryck och snacks från minibaren. Frukosten håller hög klass och vi hittade det vi gillar mer än väl. Rent och prydligt och vänlig personal. Kunde parkera framför hotellet. Fick ett mycket bra pris på helgen.

Datum för vistelsen: november 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Adventure42986009009

Omdömet skrevs 7 november 2018 från mobil enhet

Helt ok hotell. Trevlig personal. Bra frukost. Saknade badkar på rummet. Nära till en hel del shopping. Lätt att ta sig överallt om man har både bil, t-bana eller buss. Gratis parkering var ett stort plus. Mer ett hotell för pendlare och folk som jobbar. Rummet var helt ok.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Maria7876
Mark I, Hotelldirektör på Best Western Hotel Danderyd, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2018

Omdömet skrevs 21 oktober 2018 från mobil enhet

Vi testade detta hotell när vi behövde besöka Stockholm. Fick ett bra pris och hotellet har stor gratis parkering samt den bästa hotellfrukost jag fått med allt från våfflor till Brieost! Sängen var skön och extra kudde fanns! Jag gillar väldoftande produkter från franska Algotherm i duschen ;-) Lite vardagslyx. Bäst var ändå vi tog tunnelbanan till city och slapp leta parkering där dom jag vet är en pina. Vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack FRIDA B
Mark I, Hotelldirektör på Best Western Hotel Danderyd, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2018

Omdömet skrevs 5 juli 2018

Vi blev så förvånade när vi körde fram till detta hotellet.Det ligger i kontors-område och är med all säkerhet inte tänkt att vara ett hotell inledningsvis, utan ett kontor. Många spår skvallrar om det. Rummen är ganska små men fräscha. Frukosten helt ok, även om det mesta var slut den andra morgonen, bättre planering när man vet att man har fullbokat kanske? När det blev fullt åt gästerna sin frukost i lobbyn eller i ett intilliggande konferensrum. märkligt.
Det finns ingen hiss.
Det är tyst och lugnt bortsett från ett mindre störningsmoment i form av att tåget går helt bredvid.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack AnnaNina15
Mark I, Hotelldirektör på Best Western Hotel Danderyd, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2018

Bästa gäst, Vi är otroligt glada för att ni valde oss och så glada för att vi lyckades så väl motsvara era förväntningar. Tusen tack för att ni valde att bo hos oss igen och vi hoppas att vi ses snart igen! Varmt välkomna tillbaka! Tack så mycket!