“Middag på sportbar”

McGregor's Sportbar
Rankad som nr 14 av 18 Restauranger i Orsa
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs 24 juni 2017

Har normalt inga höga förväntningar på maten på sportbarer. Denna gång fick mina fördomar sig en rejäl törn. Både fisken och kycklingklubborna var bra tillägnade. Majskolven var i mästarklass. Dessutom musikunderhållning

Datum för besöket: juni 2017
Tack Hubbe606

Omdömet skrevs 8 juni 2017 från mobil enhet

Hade stora förväntningar då maten ingick i ett bokat paket med stuga och Moraeus med mera men blev besviken. Vi hamnade ensamma i ett hörn 2personer vid ett bord för 8. Förrätten helt ok , laxröra och västerbottenpaj. Däremot varmrätten inget vidare, torr fläskfilé och en ganska torr potatisgratäng. Husets vin och Dalabryggeriets IPA var bra.

Datum för besöket: juni 2017
Tack solochbadOskarshamn
Omdömet skrevs 19 december 2016 från mobil enhet

Roligt med ett annorlunda julbord. Bra och god mat. Personalen är helt underbara. Trevligt och hemtrevligt. Sen kan ni börja eller sluta med en bowling runda i trevlig miljö och trevliga vänners närvaro.

Datum för besöket: december 2016
Tack madeleinenygardh
Omdömet skrevs 26 juni 2016 från mobil enhet

Vi provade deras frukostbuffé, idén är fantastiskt men tyvärr så förstör den otroligt mörka/ dunkla inredningen och lokalen all upplevelse. Det är inte mysigt att äta frukost i en sportbar där fyllan hänger i luften. Frukosten var under standard, äggröra och bacon, några pålägg och ett ok kaffe. Tyvärr inte värt pengarna.

Datum för besöket: juni 2016
Tack laurae413
Omdömet skrevs 25 juni 2016 från mobil enhet

Mycket bra service med personal som lyssnar och ser till att det finns tillräckligt för alla. De gjorde sitt yttersta när vi var där.

Datum för besöket: juni 2016
Tack Murvoze

Resenärer som tittade på McGregor's Sportbar tittade också på

Orsa, Dalarnas län
Orsa, Dalarnas län

Besökt McGregor's Sportbar? Berätta vad du tyckte!