“God mat, prisvärt o trevligt”

Lilla Sallskapet Vin och Deli
Rankad som nr 5 av 17 Restauranger i Orsa
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Liten mysig restaurang i Orsa centrum som bjöd riktig bra middag till ett klart rimligt pris.
Medium rare entrecote var perfekt stekt o god potatis gratäng därtill. Ett glas bra Tempranillo passade bra.
Middagens topp var dock desserten Gino till endast 79 SEK, mums!
Trevlig servitör också!

Datum för besöket: februari 2020
Tack 4larsn

Omdömet skrevs 26 december 2019

Fantastika smaker bra service och bra pris närproducerat alla som passerar Orsa stanna och njut

Datum för besöket: december 2019
Tack 381tomasl
Omdömet skrevs 17 november 2019 från mobil enhet

Jag är otrolig nöjd att Lilla Sällskapet har öppnat i Orsa. Lokalen är liten men riktig mysig och charmig. Maten håller högt mått! Hoppas ni fortsätter på detta vis.

Datum för besöket: november 2019
Tack Kalinorbrause
Omdömet skrevs 1 september 2019 från mobil enhet

Mysig restaurang med väldigt god mat samt supertrevlig personal.
Här känner man sig verkligen välkommen.
Jeanette, som oftast står i köket, är en grym kock.
Denna lilla pärla i Orsa rekommenderas starkt.

Datum för besöket: september 2019
Tack sury28
Omdömet skrevs 8 augusti 2019 från mobil enhet

En liten bit från E45 ligger denna fantastiska lilla pärla. Mycket vällagad lunch för 100 kr. Trevlig miljö och personal.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Evkrli

Resenärer som tittade på Lilla Sallskapet Vin och Deli tittade också på

Besökt Lilla Sallskapet Vin och Deli? Berätta vad du tyckte!