“Middag”

Steakhouse i Huddinge
Rankad som nr 37 av 48 Restauranger i Huddinge
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Väldigt goda ribs och mycket bra service! Vi var nöjda efter en trevlig middag i en härlig atmosfär.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack sweanilorac

Omdömet skrevs 2 juni 2021 från mobil enhet

Börja med att ta in en bricka med mixade godsaker, samt en eller två kannor öl. Sen välj en köttbit med valfri side order. Till detta tar ni helt enkelt in flaska husets röda. Grattis ni har då blivit belönade med måltid av yppersta klass, och varför inte avrunda med en Irish Coffee!

Datum för besöket: maj 2021
Tack A7574STerikn
Omdömet skrevs 17 april 2021 från mobil enhet

Homofob sexist om du frågar mig. Maten är god ibland, men inte prisvärd. Krögarn är homofob sexist, är min uppfattning. Jag tror det är därför han är så otrevlig. Å andra sidan är många krögare det i förorten, men den här lite värre.

Datum för besöket: april 2021
Tack GunillaF74
Omdömet skrevs 27 februari 2021

Resturangen trots corona så var det väldigt full. Inte så bra distans mellan personerna vid borden.
Vi gick därifrån mätta men inte glada på grund av en oförväntat händelse.
Min fästman av intresse för lamporna som fanns där tittade upp mot taket i någon sekund. Plötsligt ramlade något från taket och hamnade precis i hans öga. Den blev väldigt röd, sved och började rinna. Vi gick hem sköljde ögat med vatten men gav inget resultat. Dagen efter var ögat väldigt svullet, vi åkte till akuten och DÅ fick de ta ut ett litet metall från ögat.
Avslutningsvis, titta inte på taket ....

Datum för besöket: februari 2021
Tack 861miram
Omdömet skrevs 18 februari 2021

Bland det värsta jag ätit i hamburgarväg. Torr hamburgare som var torr och helt smaklös. Borde skicka kocken på kurs. Hutlöst att betala för detta.

Datum för besöket: februari 2021
Tack L9025QPpeters

Resenärer som tittade på Steakhouse i Huddinge tittade också på

Huddinge, Stockholms län
Huddinge, Stockholms län

Besökt Steakhouse i Huddinge? Berätta vad du tyckte!