“Personligt och gott1”

Boka bord
fre 23/10
20:00
Rankad som nr 9 av 49 Restauranger i Huddinge
Beskrivning: Stuvsta, vår älskade lilla förortspärla, behövde en riktig restaurang. Visst har det funnits och finns ett flertal etablissemang som serverar bra mat här - men ingen riktig mötesplats, inget hang out där man kunde träffa vänner samtidigt som man pratade bort några timmar över ett glas vin och något smarrigt på tallriken. Varmt välkommen till oss på Julius!

Det blev en mycket fin födelsedagsmiddag. Trevligt, gott och spännande att få prova genuin polsk mat.
Underbar service - tack Max och övriga på Restaurang Julius för en toppenkväll!

Datum för besöket: september 2020
Tack annoisse

Omdömet skrevs 7 mars 2020

Bordsservering även vid lunchtid. Vällagat med stora portioner. Något högre priser än en "vanlig" lunch. Rustik interiör.

Datum för besöket: februari 2020
Tack svanteerik
Omdömet skrevs 7 februari 2020 från mobil enhet

I Stuvsta, långt från citys brus och tempo ligger denna lilla förorts restaurang. 12 minuter från centrala Stockholm möts du av fantastisk personal med mat i världsklass. Måste upplevas, går inte att beskriva.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack johanp767
Omdömet skrevs 29 december 2019 från mobil enhet

Man vet inte alltid vad man får i smak väg.. varierar oerhört från gång till gång. Maten kan vara tillagade bra ena gången Och andra smaklöst Och torrt.bra service Och fin inredning

Datum för besöket: december 2019
Tack Remmoeriksson
Omdömet skrevs 5 december 2019

En riktigt dålig kväll på Julius. Västerbottenpaj utan ost, överkokt hälleflundra och okryddad kalv och rotfruktskaka. Hoppas att det var en tillfällig svacka.

Datum för besöket: december 2019
Tack PerS970

Resenärer som tittade på Restaurang Julius - Restaurang Huddinge tittade också på

Huddinge, Stockholms län

Besökt Restaurang Julius - Restaurang Huddinge? Berätta vad du tyckte!