“Alltid nöjda😊”

Lägg till den.
Spinaci
Rankad som nr 10 av 47 Restauranger i Huddinge
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Vi är alltid nöjda när vi kommer dit. De har jättegod mat, olika rätter att välja på och mycket bra service.

Datum för besöket: september 2020
Tack Lebanon66

Omdömet skrevs 11 december 2018 från mobil enhet

Alltid mycket god mat. Har ätit där flera gånger och återkommer dit.
Pastan med oxfilé och stark sås är mycket god, den rekommenderas varmt.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Margareta J
Omdömet skrevs 22 september 2018 från mobil enhet

Jag gillar verkligen Spinacis libanesiska mat. Rörorna är jättegoda och brödet man får till förrätt... herregud, det där brödet alltså! Värt ett besök bara för det brödet. Skulle gett en femma om inte det hade varit för att lokalen var så tråkig

Datum för besöket: september 2018
Tack SandraG1187
Omdömet skrevs 11 september 2018

Maten var utmärkt.Det var en väldigt fint tillagat Gös. Det pågår ombyggnad runt restaurangen så det känns lite stökigt.

Datum för besöket: september 2018
Tack ruka574
Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Grym mezetallrik där du får med 4 såser och väldigt gott vitlöksbröd till. Har bara köpt med mig hem därifrån men det ser väldigt trevligt ut att sitta där och röka vattenpipa. De har också öppet sent på helger

Datum för besöket: juli 2018
Tack Robin L

Resenärer som tittade på Spinaci tittade också på

Huddinge, Stockholms län
Huddinge, Stockholms län

Besökt Spinaci? Berätta vad du tyckte!