“Fantastiskt!”
Omdöme om Casa Araez

Casa Araez
Rankad som nr 1 av 82 Restauranger i Pilar de la Horadada
Omdömet skrevs 31 oktober 2020

Mycket god mat på menyn, trevligt med olika sorters rätter och mycket trevlig personal. Vi bokar in ett besök vid varje vistelse.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Maria B

Omdömet skrevs 20 juli 2020

Varit där 2 ggr med ett halvår emellan. Olika menyer men båda gångerna har det varit fantastiskt bra. Förutom högklassig mat har de även mycket goda mojitos. Bord behöver bokas, svårt att få plats spontant.

Datum för besöket: juli 2020
Tack thomaseI2296KM
Omdömet skrevs 9 februari 2020 från mobil enhet

Restaurangen är fint inredd och maten smakade bra
Priset va inte så lågt men vill man är något gott så kostar det

Datum för besöket: februari 2020
Tack Göran P
Omdömet skrevs 26 oktober 2019

Vi har ätit på denna restaurang flera gånger och det är alltid lika trevligt att komma hit. Man blir mycket väl mottagen och inledningsvis bjuder de på rostad mandel och parmesanost vilket passar utmärkt till en fördrink. De har en spännande meny med ett bra urval utmärkta förrätter och därefter en varierad meny av olika varmrätter. Desserterna är goda men mäktiga. Vinlistan innehåller ett antal olika lokala viner i mycker rimlig prisnivå. Servicen och upplevelsen är mycket personlig.
Hit kommer jag defintivt tillbaka!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack larsjohanm2018
Omdömet skrevs 12 mars 2019 från mobil enhet

En välbalanserad middag bestående av tre olika tapas som förrätt och olika varmrätter. Det smakfullt vin som rekommenderades. En mycket professionell personal med stor yrkeskunskap.

Datum för besöket: mars 2019
Tack 459karljohans

Resenärer som tittade på Casa Araez tittade också på

San Pedro del Pinatar, Murcia

Besökt Casa Araez? Berätta vad du tyckte!