“Väl värt ett besök!”

Rankad som nr 3 av 95 Restauranger i Pilar de la Horadada
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Vi åt avsmakningsmeny med vinpaket, mycket väl värt de ca. 50eur som det kostade per person. Flamencodansen var ett trevligt inslag också! Väl värt ett besök!

Datum för besöket: september 2018
Tack Curious418870

Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Förväntningarna var höga men det blev en total katastrof upplevelse! Fisken ( lax) smakade ingenting .... inga kryddor. Potatismoset som skulle innehålla wasabi vilket den inte gjorde var vattnig & lös näst intill oätbar. Efter diverse klagande från oss (8 st) blev headwaitern sur och försökte prata bort problemet. Långsam service. Vi fick vänta 1 1/2 timme för att få våra öl som vi beställt...plockade ej bort från borden .. först när vi sa till.Vi blev inte bjudna på någon kompensation alls. Som löken på moset blev vi feldebiterade på notan. ( till vår nackdel). Det blir definitivt inga fler besök på denna restaurang...för det finns flera andra som har godare mat samt bättre service samt är betydligt billigare ......Undvik detta ställe!!!!!

Datum för besöket: juli 2018
Tack AnneLule_Sweden
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Har vid tidigare besök varit väldigt nöjd men stället har tyvärr blivit sämre. Vi tog deras avsmakningsmeny och smakerna gick inte alls ihop. Hälften av rätterna var oätbara. Åker inte dit igen om inte maten blir bättre. Miljön är dock väldigt trevligt.

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack lowa2018
Omdömet skrevs 5 november 2017 från mobil enhet

Med stora förväntningar åkte vi till Rebate. Större missräkning kan man nästan inte råka ut för.
Förrätterna, två stycken ingen kulinarisk upplevelse. Några musslor i smaklös sås och brödsmulor indränkta i bacon med ett pocherat ägg.
Varmrätten en biff som var så seg att kniven inte gick igenom. Den ersattes med en mörare. Smaklös vattnig potatismos
Efterrätten si så där.
Personalen sur o tråkig.
Rekommenderas inte

Datum för besöket: november 2017
Tack Maggan24
Omdömet skrevs 5 november 2017 från mobil enhet

Maten och betjäningen motsvarade inte våra förväntningar. Förrätten var ordinär, huvudrätten (fisk) delvis bittersalt och (kött) segt, efterrätten ordinär.

Datum för besöket: november 2017
Tack Gustav Ö

Resenärer som tittade på Restaurante Rebate tittade också på

Pilar de la Horadada, Alicante-provinsen

Besökt Restaurante Rebate? Berätta vad du tyckte!