“Restaurang i trevlig lantlig miljö med ambitioner”
Omdöme om Restaurante Rebate

Restaurante Rebate
Boka med
Restaurante Rebate har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 4 av 94 Restauranger i Pilar de la Horadada
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 20 juli 2017

Denna restaurang ligger vackert på en gård några km väster om Pilar de la Horadada och La Romero golfbana. De har en vacker uteservering med utsikt över ägorna och en ankdamm. Intrycket är en lyxig restaurang, soft jazz i högtalarna och en menu med olika avsmaknings alternativ. Vi provade en avsmakningsmeny och maten var helt OK, huvudrätterna var t.o.m. riktigt bra, men det höll inte riktigt hela vägen med smakerna. När man har en avsmakningsmeny så höjs förväntningarna lite och de levde inte riktigt upp till våra förväntningar i alla fall. Det var inte dyrt och väl värt ett besök i alla fall tycker jag, miljön var väldigt trevlig att sitta och äta i. Nästa gång beställer vi nog alá carte. Det finns ett litet kapell och en gårdsbutik också (stängd vid vårt besök).

Tack tost2016

Omdömet skrevs 29 april 2017

efter en skön biltur genom ett härligt landskap med apelsin/citronlundar hittade vi denna oas. Förbi påfåglar i hägn och en trevlig åsna sökte vi oss till restaurangen med dess underbara uteservering. Solen sken och det var riktigt inbjudande att beställa maten som bestod av en meny med flera förrätter, huvudrätt och en finfin terrakotta. Deras vinlista innehöll högklassig kvalitet och nämnas skall att vi rekommenderades att komma upp till dem några dagar senare, när man arrangerade Flamencouppvisning.
I affären något bakom restaurangen hittade vi ett stort urval av inhemska viner och vi blev väl informerade av personalen där.
Sammantaget en skön utflykt som vi gärna ville göra om några dagar senare.

Tack PaulochBirgitta
Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Mysigt ställe med god mat i fantastiska viner. Bra service och snabbt ändå med tanke att vi många. Men ta god tid på er så blir en bättre upplevelse.

Tack Roy K
Omdömet skrevs 4 januari 2017

Fin service och god mat. Var där i våras när vi var på utflykt med 75 personer. Trots den stora mängden gäster gick det finfint och effektivt. Otroligt goda tapas och huvudrött som egentligen inte behövdes uppepå förrätten. Under luchen var det en fin flamencoshow

1  Tack mariannelarsson1
Omdömet skrevs 6 december 2016

Härlig mat och utmärkt service. Jag kan rekommendera gåslevern. På onsdagar och söndagar är det underhållning vid 14-tiden och vi fick se en bra flamenco show. Härlig miljö lite utanför storstaden och det fin en fin shop med vin & småkrafs

Tack Calle H

Resenärer som tittade på Restaurante Rebate tittade också på

Pilar de la Horadada, Alicante-provinsen

Besökt Restaurante Rebate? Berätta vad du tyckte!