“Hela denna oas är värt att besöka och att må bra”
Omdöme om Restaurante Rebate

Restaurante Rebate
Boka med
Restaurante Rebate har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 3 av 90 Restauranger i Pilar de la Horadada
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 29 april 2017

efter en skön biltur genom ett härligt landskap med apelsin/citronlundar hittade vi denna oas. Förbi påfåglar i hägn och en trevlig åsna sökte vi oss till restaurangen med dess underbara uteservering. Solen sken och det var riktigt inbjudande att beställa maten som bestod av en meny med flera förrätter, huvudrätt och en finfin terrakotta. Deras vinlista innehöll högklassig kvalitet och nämnas skall att vi rekommenderades att komma upp till dem några dagar senare, när man arrangerade Flamencouppvisning.
I affären något bakom restaurangen hittade vi ett stort urval av inhemska viner och vi blev väl informerade av personalen där.
Sammantaget en skön utflykt som vi gärna ville göra om några dagar senare.

Tack PaulochBirgitta

Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Mysigt ställe med god mat i fantastiska viner. Bra service och snabbt ändå med tanke att vi många. Men ta god tid på er så blir en bättre upplevelse.

Tack Roy K
Omdömet skrevs 4 januari 2017

Fin service och god mat. Var där i våras när vi var på utflykt med 75 personer. Trots den stora mängden gäster gick det finfint och effektivt. Otroligt goda tapas och huvudrött som egentligen inte behövdes uppepå förrätten. Under luchen var det en fin flamencoshow

Tack mariannelarsson1
Omdömet skrevs 6 december 2016

Härlig mat och utmärkt service. Jag kan rekommendera gåslevern. På onsdagar och söndagar är det underhållning vid 14-tiden och vi fick se en bra flamenco show. Härlig miljö lite utanför storstaden och det fin en fin shop med vin & småkrafs

Tack Calle H
Omdömet skrevs 25 oktober 2016

Vi har varit jättenöjda vid tidigare besök, men idag var servicen 0 och kycklingen rosa och oätlig. Väldigt dåligt bemötande!

Tack Gunilla G

Resenärer som tittade på Restaurante Rebate tittade också på

Pilar de la Horadada, Alicante-provinsen

Besökt Restaurante Rebate? Berätta vad du tyckte!