“God mat!”

King Tandoori Indian Grill Restaurant
Få mat levererad
Rankad som nr 3 av 39 Restauranger i Torre de la Horadada
Omdömet skrevs 6 januari 2020 från mobil enhet

Alltid lika bra. God mat trevlig personal.
Alltid god mat prova gärna sizzling som känns riktigt trevligt och fräscht

Datum för besöket: januari 2020
Tack perAstark

Omdömet skrevs 3 maj 2019 från mobil enhet

Bra indisk mat vill man ha riktigt stark mat så kan dom fixa det. Har ätit här ett par gånger dom senaste 2 åren och varit nöjda varje gång. Trevlig personal och mat som smakar bra.

Datum för besöket: maj 2019
Tack perAstark
Idian, Owner på King Tandoori Indian Grill Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2019

Thanks very much

Omdömet skrevs 27 februari 2019 från mobil enhet

Fick vänta allt för länge på maten, ca 1timme trots få gäster. Beställde lamm curry som var riktigt dårlig, smakar bara citron och koreaner. Curry smaken fanns inte i det hele tatt. Bad innan vi beställde om och få separata notor vilket kyparen tyckte var väldigt jobbigt för honom, mycket lättare för honom om vi delade upp efteråt sa han.

Inte gå hit.

Datum för besöket: februari 2019
Tack Pontushelmer
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

En mycket bra indisk restaurang, där dom verkligen kan sätta smakerna. Trevlig personal. Hit går vi gärna igen

Datum för besöket: september 2018
Tack Ulf H
Omdömet skrevs 20 juni 2018

Mycket bra och serviceminded personal, alltid uppmärksamma och tillmötesgående. Många rätter att välja mellan och allt vi har testat har smakat bra, från förrätt till efterrätt.

Datum för besöket: maj 2018
Tack VAndersson

Resenärer som tittade på King Tandoori Indian Grill Restaurant tittade också på

Cabo Roig, Orihuela Costa
Torre de la Horadada, Alicante-provinsen

Besökt King Tandoori Indian Grill Restaurant? Berätta vad du tyckte!