“Ett favoritställe ”

Bar Willy
Rankad som nr 2 av 39 Restauranger i Torre de la Horadada
Kök: Bar
Omdömet skrevs 1 november 2020 från mobil enhet

Mycket bra tapas, trevlig personal. Ett ställe vi gärna återkommer till flera gånger när vi är här några veckor. Missa inte tiramisun som är väldigt god

Datum för besöket: november 2020
Tack tjohansson91

Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Ett ställe vi alltid återkommer till. Bra service och riktigt bra mat. Framför allt deras Tapas. Här hittar vi alltid något gott oavsett vad vi är sugna på. Rekommenderas starkt.

Datum för besöket: juli 2020
Tack O1047NFmaxb
Omdömet skrevs 31 oktober 2019 från mobil enhet

Mysigt ställe med utsikt över havet från de flesta platser. Maten var god, tog en kyckling quesadilla, barnen hamburger tallrik och det var bra storlek på hamburgaren. Servitörerna trevliga och uppmärksamma.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack tomasg254
Omdömet skrevs 4 september 2019 från mobil enhet

Besökte Bar Willy sent i augusti och det var fortfarande svårt att få bord. Maten var god och det var stora portioner, gällde både calamares och mixt grill. Grillade gambas var fantastiskt goda

Datum för besöket: augusti 2019
2  Tack hhhhhggggg
Omdömet skrevs 12 juni 2019 från mobil enhet

En av dom absolut bästa ställena att äta på när man är i Torre. Mycket gott och perfekt service, kan bara rekommendera.

Datum för besöket: juni 2019
Tack LarsD1954

Resenärer som tittade på Bar Willy tittade också på

Torre de la Horadada, Alicante-provinsen
Pilar de la Horadada, Alicante-provinsen

Pilar de la Horadada, Alicante-provinsen
Torre de la Horadada, Alicante-provinsen

Besökt Bar Willy? Berätta vad du tyckte!