“God mat”
Omdöme om Cerveceria Torremar

Cerveceria Torremar
Rankad som nr 6 av 39 Restauranger i Torre de la Horadada
Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

God mat och genuint engagerad personal. Såg lite tråkigt ut med den skarpa takbelysningen men personlig service & god mat väger upp.

Datum för besöket: mars 2018
Tack 736christele

Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Första intrycket var inte mysigt mest på grund av stark belysning. Men servicen toppen maten vällagad atmosfären i övrigt toppen så sammanfattningen blir väl värt varje krona

Datum för besöket: mars 2018
Tack 3s_renh
Omdömet skrevs 3 maj 2017

Jättegod från en färdig meny. Massor med mat och dryck ingick till ett fast pris. Resturangen är duktig på fisk och skaldjur.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Ann T
Omdömet skrevs 4 april 2017 från mobil enhet

Åt havskräftor till förrätt, underbara, och sedan dilamm och angus. Så gott. Dessutom fantastisk service. Hit kommer vi igen.

Datum för besöket: april 2017
Tack 349carinan
Omdömet skrevs 23 januari 2017 från mobil enhet

Äntligen har jag hittat en bra fiskrestaurang med färsk fisk och skaldjur
Maten kanon och trevligt bemötande gör ju inte saken sämre
Härligt ställe

Datum för besöket: januari 2017
Tack goranb214

Resenärer som tittade på Cerveceria Torremar tittade också på

Torre de la Horadada, Alicante-provinsen
San Javier, Murcia

Pilar de la Horadada, Alicante-provinsen
Lo Pagán, Murcia

Besökt Cerveceria Torremar? Berätta vad du tyckte!