“Indisk mat! Fantastiskt!”

mån 24/1
20:00
Rankad som nr 1 av 39 Restauranger i Torre de la Horadada
Omdömet skrevs 31 juli 2021

Bra service, god mat, rimligt pris och en fin upplevelse. Familjen blev riktigt nöjd, vi kommer hit ofta och det är alltid lika bra.

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack MalteAiK

Omdömet skrevs 11 december 2019 från mobil enhet

Fantastisk mat - trevlig och serviceinriktad personal. Rekommenderas å de varmaste.
Ett måste om ni är i närheten.

Datum för besöket: december 2019
Tack tonin984
Omdömet skrevs 15 oktober 2019

God mat, bra service, trevlig personal, prisvärt!
Vi är återkommande gäster och blir aldrig besvikna.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Marianne J
Omdömet skrevs 8 augusti 2019 från mobil enhet

Alltid god mat och trevlig personal! Vi besöker alltid denna restaurang flera gånger när vi är på semester. Missa inte denna restaurang när ni besöker Plaza Nueva i Torre de la Horadada.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack peterdW2721XP
Omdömet skrevs 25 juli 2019 från mobil enhet

Mycket god indisk mat och trevlig och hjälpsam personal. Kan varmt rekommendera, speciellt kyckling Madras!

Datum för besöket: juli 2019
Tack jenniferpL5811PS

Resenärer som tittade på Food Castle Restaurant tittade också på

Pilar de la Horadada, Alicante-provinsen

Besökt Food Castle Restaurant? Berätta vad du tyckte!