“Skönt häng!”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Sigge W
1 omdöme
“Skönt häng!”
Omdömet skrevs 5 februari 2019 för en vistelse i juni 2018

Vi hade en fantastisk avkopplande vecka. Vi uppskattade den lugna atmosfären och fantastiska utsikten. Huset håller bra standard med sköna sängar, bra utrustat kök, många olika sällskapsytor. För er som gillar snorkling kan jag rekommendera den lilla stranden, en stor variation på fiskar. Vi tog också ett besök på toprestaurangen, en riktig pärla!

Datum för vistelsen: juni 2018
12 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 14 hjälpsamhetsröster
“Ett litet paradis”
Omdömet skrevs 26 oktober 2018 för en vistelse i juni 2018

Om du söker ett magiskt boende med det där lilla extra i allt så kan jag rekommendera Casa Mirador. Svensk standard på utrustning med mycket bekväma sängar. Svenska TV-kanaler, WIFI, fina badrum och balkong med havsutsikt från varje rum. En svalkande pool med dusch och en terrass att hänga på långt in på natten. Saluhall finns i byn så grillen gick varm både på färsk fisk, skaldjur och fina entrecoter. Gott om kyl och frys för dig som älskar att laga mat. Men Spanien är ju ett matparadis och det finns mängder av intressanta krogar i närområdet.

Datum för vistelsen: juni 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera