“Inte privärt...”

Paul Taylor Lanthandel
Rankad som nr 8 av 58 Restauranger i Sundbyberg
Omdömet skrevs 19 augusti 2021

Åt lunch här och satt ute, trevlig restaurang som är mysigt inredd och verkligen har potential. Personalen är trevlig och gör ett bra jobb. Maten måste jag dock säga att den visserligen var finns presenterad men smaken stack inte ut och det är på tok för dyrt för den lunch jag fick.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack sthlmsuprdad

Omdömet skrevs 16 juli 2021

Charmigt ställe med god mat. Skönt en stekvarm kväll eftersom det är skugga på uteserveringen. Menyn är inte lång, men maten är vällagad och god. Ett minus var att potatissalladen var kall. Det hade varit godare med varm potatis till varm mat. Trevlig personal - men med väldigt varierande kunskap om dryck.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 131saksak
Omdömet skrevs 27 februari 2021

Oj vilken besvikelse. Fick vänta i 1 timma på några rödbetor med sallad. Det var dyrt och jätte hungriga åkte vi till närmaste snabbmatsställe efteråt. Det som var tråkigt var att det var min födelsedag och att vi åkt en bit för att ta oss dit. Kommer inte tillbaka.....

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack Companion316990
Omdömet skrevs 2 februari 2021

Inte imponerad av Mexico temat.
Fick en väldigt annorlunda ceviche i och för sig ganska god men intrycket drogs ner av servitören som verkligen inte var av den gladare sorten.Sedan var det dags för huvudrätten som bestod av 2 små tortillabröd och små skålar med tillbehör.Fanns ingen chans att 4 fullvuxna vuxna kan bli mätta på det.Den ena servitören sa i och för sig att vi kunde få mer om vi ville.Vi bad om lite påfyllning och den icke muntra kom motvilligt i med lite mer.Hade också föredragit vanlig guacamole istället för en ärtvariant.Lokalen var mysig och ölen god men det är verkligen inte tillräckligt för att få kunder nöjda.Vi hade kunnat spara våra 2000 kr som notan gick på.Som tur är åt vi en rejäl ostbricka när vi kom hem.

Datum för besöket: januari 2021
Tack lindaaV7474KP
Omdömet skrevs 25 oktober 2020 från mobil enhet

De är så bra!
Just ikväll (lördag kväll) stod Erik i luckan och Emma tog vårt bord. Maten är klockren in i minsta detalj och servicen helt perfekt.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack 580mattiasa

Resenärer som tittade på Paul Taylor Lanthandel tittade också på

Sundbyberg, Stockholms län

Besökt Paul Taylor Lanthandel? Berätta vad du tyckte!