“Besviken”

Paul Taylor Lanthandel
Rankad som nr 8 av 59 Restauranger i Sundbyberg
Omdömet skrevs 27 februari 2021

Oj vilken besvikelse. Fick vänta i 1 timma på några rödbetor med sallad. Det var dyrt och jätte hungriga åkte vi till närmaste snabbmatsställe efteråt. Det som var tråkigt var att det var min födelsedag och att vi åkt en bit för att ta oss dit. Kommer inte tillbaka.....

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack Companion316990

Omdömet skrevs 2 februari 2021

Inte imponerad av Mexico temat.
Fick en väldigt annorlunda ceviche i och för sig ganska god men intrycket drogs ner av servitören som verkligen inte var av den gladare sorten.Sedan var det dags för huvudrätten som bestod av 2 små tortillabröd och små skålar med tillbehör.Fanns ingen chans att 4 fullvuxna vuxna kan bli mätta på det.Den ena servitören sa i och för sig att vi kunde få mer om vi ville.Vi bad om lite påfyllning och den icke muntra kom motvilligt i med lite mer.Hade också föredragit vanlig guacamole istället för en ärtvariant.Lokalen var mysig och ölen god men det är verkligen inte tillräckligt för att få kunder nöjda.Vi hade kunnat spara våra 2000 kr som notan gick på.Som tur är åt vi en rejäl ostbricka när vi kom hem.

Datum för besöket: januari 2021
Tack lindaaV7474KP
Omdömet skrevs 25 oktober 2020 från mobil enhet

De är så bra!
Just ikväll (lördag kväll) stod Erik i luckan och Emma tog vårt bord. Maten är klockren in i minsta detalj och servicen helt perfekt.

Tack 580mattiasa
Omdömet skrevs 16 oktober 2020 från mobil enhet

Jag har sällan ätit en vegetarisk rätt med så mkt konsistens och textur på plats. Fina smaker och lyxiga toner. Med rätt storlek. Bra ställe.

7  Tack Martinodman
Omdömet skrevs 14 oktober 2020 från mobil enhet

Åt lunch med gammal kollega. Alla bord var upptagna men det var coronaavstånd. Annorlunda meny men gott. Trevlig personal. Hit går man gärna igen.

3  Tack 225ingerh

Resenärer som tittade på Paul Taylor Lanthandel tittade också på

Sundbyberg, Stockholms län

Besökt Paul Taylor Lanthandel? Berätta vad du tyckte!