“De är så bra! Just ikväll”

Paul Taylor Lanthandel
Rankad som nr 8 av 58 Restauranger i Sundbyberg
Omdömet skrevs 25 oktober 2020 från mobil enhet

De är så bra!
Just ikväll (lördag kväll) stod Erik i luckan och Emma tog vårt bord. Maten är klockren in i minsta detalj och servicen helt perfekt.

Tack 580mattiasa

Omdömet skrevs 16 oktober 2020 från mobil enhet

Jag har sällan ätit en vegetarisk rätt med så mkt konsistens och textur på plats. Fina smaker och lyxiga toner. Med rätt storlek. Bra ställe.

7  Tack Martinodman
Omdömet skrevs 14 oktober 2020 från mobil enhet

Åt lunch med gammal kollega. Alla bord var upptagna men det var coronaavstånd. Annorlunda meny men gott. Trevlig personal. Hit går man gärna igen.

3  Tack 225ingerh
Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

Härliga smaker med säsongens råvaror. Klar ekologisk och etisk prägel. Väldigt skön atmosfär och trevlig personal.

Datum för besöket: september 2020
1  Tack Marco Z
Omdömet skrevs 8 augusti 2020

Riktigt goda smaker, allt verkar väldigt genomtänkt. Lagom stora lunchportioner. Lite höga lunchpriser, men de matchar helt enkelt den höga kvaliteten på det man får. Rekommenderas varmt! Stort plus för klimattänket!

Datum för besöket: januari 2020
Tack I_Ellamaj_I

Resenärer som tittade på Paul Taylor Lanthandel tittade också på

Sundbyberg, Stockholms län

Besökt Paul Taylor Lanthandel? Berätta vad du tyckte!