“Grym vego”

Paul Taylor Lanthandel
Rankad som nr 8 av 58 Restauranger i Sundbyberg
Omdömet skrevs 16 oktober 2020 från mobil enhet

Jag har sällan ätit en vegetarisk rätt med så mkt konsistens och textur på plats. Fina smaker och lyxiga toner. Med rätt storlek. Bra ställe.

Datum för besöket: oktober 2020
7  Tack Martinodman

Omdömet skrevs 14 oktober 2020 från mobil enhet

Åt lunch med gammal kollega. Alla bord var upptagna men det var coronaavstånd. Annorlunda meny men gott. Trevlig personal. Hit går man gärna igen.

Datum för besöket: oktober 2020
3  Tack 225ingerh
Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

Härliga smaker med säsongens råvaror. Klar ekologisk och etisk prägel. Väldigt skön atmosfär och trevlig personal.

Datum för besöket: september 2020
1  Tack Marco Z
Omdömet skrevs 8 augusti 2020

Riktigt goda smaker, allt verkar väldigt genomtänkt. Lagom stora lunchportioner. Lite höga lunchpriser, men de matchar helt enkelt den höga kvaliteten på det man får. Rekommenderas varmt! Stort plus för klimattänket!

Datum för besöket: januari 2020
Tack I_Ellamaj_I
Omdömet skrevs 1 juli 2020 från mobil enhet

Fantastiskt trevligt och inspirerande! Alltid väldigt vällagat och med spännande smaker och råvaror.

Datum för besöket: juni 2020
Tack MrNeighbour

Resenärer som tittade på Paul Taylor Lanthandel tittade också på

Sundbyberg, Stockholms län

Besökt Paul Taylor Lanthandel? Berätta vad du tyckte!