“En mycket god trerättersmiddag”

Paul Taylor Lanthandel
Rankad som nr 8 av 44 Restauranger i Sundbyberg
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

En mycket god trerättersmiddag med en fin IPA till. Lite väl kort meny, saknade ett fiskalternativ. Fräscht och gott!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Kinalina

Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Här serveras den godaste lunchen i Sundbyberg enligt mig! Det enda minuset är att portionerna är lite väl små take-away, men maten är alltid otroligt god och vällagad.

Tack Karinlof
Omdömet skrevs 31 januari 2020 från mobil enhet

Värt en omväg till Sundbybergs centrum där man hittar restaurangen i ett hörn! Härlig och kreativ lunch med en tanke bakom! Wallenbergare med lite udda tillbehör var riktigt gott! Från Stockholm C två hållplatser med pendeln! Blir fler gånger!

1  Tack 650hansk
Omdömet skrevs 11 januari 2020 från mobil enhet

Trevlig miljö, känd kock men det räcker inte. Upp på tå med priser, storleken på rätterna samt lite trevligare service. Ni kan bättre

Tack Thomaswilander
Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

God mat för alla!
Det är inget problem att vara både mätt och belåten efter besök här.

Det som inte riktigt finns på menyn fixar de till. Vårt sällskap hade många olika önskemål och allergier. Alla fick något gott och blev mätta. Detta på en lunch.

Det är kanske lite dyrt. Men det är det enda som inte är lika bra som allt annat.

Datum för besöket: december 2019
Tack petersS3287YP

Resenärer som tittade på Paul Taylor Lanthandel tittade också på

Sundbyberg, Stockholms län

Besökt Paul Taylor Lanthandel? Berätta vad du tyckte!