“SuperNöjda nya kunder”

20:00
Rankad som nr 1 av 60 Restauranger i Sundbyberg
Kök: Italienskt, Pizza
Omdömet skrevs 10 januari 2021

För mig och min man var det första besöket på Parma.
Till förrätt åt vi vitlöksbröd med scampi.
Min man tog oxfilé med rödvinssås och jag valde lasagnen. Vi var båda supernöjda med smakupplevelsen.
Väl tilltagna portioner. Då jag frågade efter en Dogge-bag fick jag svaret att det är ”bra att vi tar med oss så de slipper kasta mat”
Var även väldigt nöjda med servicen !
Vi kommer absolut att återkomma igen.

Datum för besöket: januari 2021
Tack AliceFaX

Omdömet skrevs 25 december 2020

Denna gång var det mycket gott med godaste rätterna oxfilé pasta, lasagne och toscana det var jätte gott. Ses nästa gång

Datum för besöket: december 2020
Tack l0ranmerdinc
Omdömet skrevs 25 december 2020

Maten har blivit jätte god, jag hade beställt pasta salmone och min vän hade beställt oxfilé det var utsökt. Räkna med att vi kommer igen.

Datum för besöket: december 2020
Tack oscargO2353QW
Omdömet skrevs 14 november 2020 från mobil enhet

Jag förstår att det är tuffa tider under Coronaepidemin men just därför så hade jag som krögare uppskattat alla som vill besöka min restaurang/uthämtningsställe.
Kom igen! Servicen, bemötandet och respekten för kunderna, vart är den?

Datum för besöket: november 2020
1  Tack 580mattiasa
Omdömet skrevs 1 juni 2020 från mobil enhet

Vi bokade restaurangen med pga av mkt bra betyg på Tripadvisor. Sällskapet var på 4 personer och vi valde alla att äta 3 rätters meny. Förrätterna var Mozzarella Caprese samt Scampi i vitlök, båda var OK - dock svåra att misslyckas med. Huvudrätt oxfile med karljohansvampsås samt 3 sorters sås. Dåligt kött, feta såser och en potatisgratäng utan smak och mkt fett. Efterrätt glass med valnötter och kolasås - helt OK samt pannacotta - helt OK. Mkt trevlig kvinna som serverade. Tyvärr som helhet en besvikelse trots relativt bra pris. Går du hit beställ pizza/pasta som förhoppningsvis är bättre. Vi väljer annan resturang nästa gång.

Datum för besöket: juni 2020
Tack PAL031

Resenärer som tittade på Ristorante Parma tittade också på

Sundbyberg, Stockholms län

Sundbyberg, Stockholms län

Besökt Ristorante Parma? Berätta vad du tyckte!