“Goda pizzor och pastarätter”
Omdöme om Ristorante Rustico

Ristorante Rustico
Rankad som nr 4 av 60 Restauranger i Sundbyberg
Omdömet skrevs 19 augusti 2021

Har ätit lunch här ett flertal tillfällen och hittills alltid fått ett trevlig bemötande av personalen . Maten kommer relativt snabbt och det är gott och prisvärt. Hit kommer jag gärna tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2021
2  Tack sthlmsuprdad

Omdömet skrevs 29 juni 2021 från mobil enhet

Illa behandlad av ägaren. Ni missade min beställning, ni gav mig en utskällning. Fick inte tillbaka pengarna utan ni ville jag kommer tillbaka nästa dag!
Maten som du slängde sedan på bordet var oätlig.
Har bara lust att anmäla hela situationen till myndighet.
Oacceptabelt behandling av gäster.
Maten ligger i soporna. Ska inte rekommendera er för någon.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack rias341
Omdömet skrevs 17 april 2021 från mobil enhet

Rustico har byggt om och öppnat nyligen igen. Trevligt och mysigt ställe med bra service och trevlig personal. God mat god dryck och bra priser. Om du är sugen på italienskt skall du pröva Rustico!

Datum för besöket: april 2021
2  Tack stefanonthesea
Omdömet skrevs 8 augusti 2020

Här blir vi alltid mycket nöjda! God mat, uppmärksam och trevlig personal. Fint inredd lokal. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: juni 2020
Tack I_Ellamaj_I
Omdömet skrevs 4 juli 2020 från mobil enhet

Välbesökt men vi fick sista bordet. I dessa tider är det viktigt med utglesning av borden vilket restaurangen lyckats väl med. Något stressad personal men de bemötte oss mycket bra och gav oss bra service. Vi åt god Gös och röding en upplevelse fören västkustbo som är van vid havsfiske, samt drack god pinot grigio.
Väl värt ett besökt.

Datum för besöket: juli 2020
Tack LaufenLars

Resenärer som tittade på Ristorante Rustico tittade också på

Sundbyberg, Stockholms län

Besökt Ristorante Rustico? Berätta vad du tyckte!