“Restaurang”

Boka bord
mån 14/6
20:00
Rankad som nr 10 av 53 Restauranger i Sundbyberg

Vällagad och god mat. Trevlig miljö. Har dock en servitris som är så butter och näst intill otrevlig. Man känner sig inte välkommen, hon slänger fram menyerna, är ointreeserad av att svara på frågor om maten och vinerna, och inga frågor om maten smakar bra. Hon drar tyvärr ner hela upplevelsen.

Datum för besöket: maj 2021
Tack kattis1967

Alltid lika god mat och trevlig personal. Hit går man gärna ofta och blir aldrig missnöjd! Testa pizzorna!

Datum för besöket: maj 2021
Tack jonasbM4611MV
Omdömet skrevs 12 december 2020

God vällagad mat och trevlig personal,mysig atmosfär och fin lokal
Aldrig nått problem med att anpassa nån rätt
så det passar barnen (7 och 13år)
Rekommenderas varmt

Datum för besöket: december 2020
2  Tack AlanSumpan
Omdömet skrevs 26 september 2020 från mobil enhet

Mysigt ställe men det finns mer att önska.
God mat om än begränsat utbud
Men varför skall det ta så lång tid att få beställa dryck? Vore smartare att erbjuda dryck innan matbeställning

Datum för besöket: september 2020
Tack stefanonthesea
Omdömet skrevs 2 juli 2020

Det märktes tidigt att de var underbemannade men de misslyckades med att förklara varför eller hur det skulle påverka vår upplevelse. Det tog 20 minuter att få menyn och vi fick påminna personalen om våra beställningar vid ett flertal tillfällen. Så fort vi påminde personalen blev de irriterade. Maten smakade helt okej. Vi kommer inte tillbaka.

Datum för besöket: juni 2020
Tack A1720JEalexe

Resenärer som tittade på Brasserie 19 tittade också på

Sundbyberg, Stockholms län

Besökt Brasserie 19? Berätta vad du tyckte!