“Prisvärd kinesisk mat”

Lägg till den.
Restaurang Fagelboet
Rankad som nr 7 av 29 Restauranger i Sundbyberg
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Vi prövade två kenisiska rätter från menyn och blev riktigt nöjda. Servicen var toppen och vi hade en trevlig kväll. Väl värd att prova.

Tack Lars T

Omdömet skrevs 4 oktober 2017

Väldigt bra mat och väldigt trevlig personal. Bland dom bästa restaurangerna i Sundbyberg. Det går att komponera egna rätter. Och på luncherna finns en bra buffe.

Tack steffeshovslageri
Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Efter Tuletorgets upprustning har restaurang Fågelboet flyttat till nya fräscha lokaler i grannhuset. Oerhört vänlig och förekommande personal! Och MATEN! Fantastiskt fin lunchbuffe med sushi och kinamat. Cirka tio rätter och alla rätter är välsmakande och fräscha! Kaffe och god glass efter maten. Rekommenderas varmt!

Tack MatS5101
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Ett bra stàlle att gà till om man vill àta buffe'. Jàttetrevligt dàr och servitrisen àr vànlig som tar betalt i kassan. Hon heter Linn. Rekomenderas varmt. Ligger ocksà pà Tuletorget i Sundbyberg.

Tack Susanna P
Omdömet skrevs 15 december 2016 från mobil enhet

Tyvärr lite undangömt bakom ett av höghusen vid Tuletorget. Där serveras god och mjäll sushi samt bra thaimat som buffe till luncher. Oerhört vänlig personal och tiktigt bra mat!

Tack MatS5101

Resenärer som tittade på Restaurang Fagelboet tittade också på

Sundbyberg, Stockholms län

Besökt Restaurang Fagelboet? Berätta vad du tyckte!