“Kanon mat”
Omdöme om Piatti - Tuletorget

Piatti - Tuletorget
Boka med
Piatti - Tuletorget har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 3 av 29 Restauranger i Sundbyberg
Omdömet skrevs 8 oktober 2018

Mycket god mat och trevligt ställe. Ser lite tråkigt ut från utsidan men lyckats på mys på insidan. Vi var ett stort gäng som fira en 80åring och alla åt olika och va lika nöjda. Servicen va bra om är lite väl "hurtig" ibland. Kommer komma tillbaka

Tack SumpanChrille

Omdömet skrevs 16 september 2018

Mysig italiensk restaurang med god mat och trevlig atmosfär. Läget känns lite konstigt för en sån trevlig restaurang men väldigt uppskattad eftersom man inte behöver åka in till city för att få bra mat i trivsam miljö.

1  Tack Ankibollen
Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Läget kunde vara lite roliga. Ligger på "torget" bland dom nybyggda husen vid Tuletorget.
Men det räcker att bara kom in så förändras allt.
Fräsch inredning som kanske kan tyckas lite opersonlig men vi känner iaf att vi blir välkomna.
Denna söndag kl. 17 så var det inte så mkt folk som kommit än men vi blir väl omhändertagna och under hela kvällen så är personalen så där lagom ofta framme vid bordet och frågar om allt är bra osv.
Själva maten då ?!
Vi var 6 st och vi tog alla pasta så det är den som får vara med här. Men kan säga att pizzorna som kom ut ifrån köket (som är öppet = plus) så fantastiskt goda ut.
Som sagt var det inte så mkt folk där än men maten tog inte lång tid att få ut efter att vi beställt. Ändå var det ordentligt tillagat. Alla vi 6 st var jätte nöjda med våra val.
Ordentliga portioner och då inte bara av pasta utan även av det "gotta".
Så inget snålandes här inte, man blir helt klart mätt ; )
Väldigt bra smaker på maten och man känner alla olika smaker i maträtten.
Rätt hyfsad vinlista och också en rätt bra bar. Inte många "vanliga" barer som har en Octomore 7.3 whisky på sin lista ; )
Enda minuset som jag hittar är väl stolarna som kunde varit lite mer gedigna.
Men jag har varit med om värre och det var inte några jätteproblem.
Rekommenderas verkligen och vi kommer garanterat tillbaka.

1  Tack Niklas S
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Blev utbjuden av min fru till en ny restaurang som jag inte kände till, vi tog cyklarna och var där på 15 min. Väldigt trevlig personal och bra och prisvärd mat, jag tog en lättgrillad tonfisk som var helt gudomlig, drack Prosecco hela kvällen!

1  Tack matte_hedo
Omdömet skrevs 13 juli 2018

Vi äter ofta ute och har testat det mesta i Sumpan - och vi blev väldigt glatt överraskade första gången vi besökte Piatti och har återkommit många gånger efter det! Maten är väldigt bra. Vi har ätit allt från förrätter tll fisk och kött till pasta och pizza och självklat efterrätter - och har varit nöjda med allt! Jag vet faktiskt inte vilken rätt jag ska rekommendera, för jag har gillat allt jag beställt! Drack en jättegod virgin mojito, bra för mig som inte gillar att dricka alkohol! Vår son gillar Piatti mycket också och äter bra av pizzan! Servisen är väldigt bra, av den sorten som vi gillar, och är alltid snälla mot vår son vilket vi tycker är viktigt! Trevligt med uteservering, stor bar mitt i lokalen, bra och varierande möblering och fräscha toaletter! Som sagt, en av våra favoritrestauranger!

1  Tack GeBeFamily

Resenärer som tittade på Piatti - Tuletorget tittade också på

Solna, Stockholms län

Sundbyberg, Stockholms län

Besökt Piatti - Tuletorget? Berätta vad du tyckte!