“Helt OK”
Omdöme om Thai House Wok

Thai House Wok
Rankad som nr 11 av 29 Restauranger i Sundbyberg
Omdömet skrevs 6 maj 2018

Vi åt goda nudelrätter på kvällstid till förhållandevis bra priser. Lite trist miljö drar ner betyget.

Tack 43242Varberg

Omdömet skrevs 2 december 2017

Ska börja med att jag aldrig varit i Thailand, men jag uppskattar god mat till bra pris.
Mitt vanligaste take away-ställe för lunch. Inte det billigaste men man får generösa portioner och det har mycket smak och styrka. Ett plus är att lunchmenyn är varierande och man kan kombinera flera rätter.
Öppet kök, man ser när maten tillagas och det är snabb rotering på den - alltså inget som får stå halva dagen. Personalen är trevlig och alltid effektiva.

1  Tack MoaA17
Omdömet skrevs 17 november 2017 från mobil enhet

Inget ställe som kändes värt ett besök till. Det ska dock vara bra på lunchen enligt många vänner. Det finns bättre asiatiska ställen (Fågelboet) precis bredvid.

Tack steffeshovslageri
Omdömet skrevs 23 augusti 2017 från mobil enhet

En helt ok thai! Var lugnt med folk så maten kom fort! Var stora portioner så mätt blir man. Trevlig personal

Tack Thomas P
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Det àr en jàttetrevlig restaurang med bra mat. Ligger pà Tuletorget i Sundbyberg.
Rekomenderas. En mysigt inredning.
Det àr ett akvarium dàr med fiskar som sìmmar omkring. Vàldigt fint.

Tack Susanna P

Resenärer som tittade på Thai House Wok tittade också på

Sundbyberg, Stockholms län

Besökt Thai House Wok? Berätta vad du tyckte!