“Pizza heaven”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Av alla Pizza som jag har ätit i Phil är denna No1 . Är ni i Al ons och gillar Pizza är detta ett absolut måste .

Datum för besöket: december 2017
Tack 105petere

Omdömet skrevs 27 januari 2017 från mobil enhet

Hade längtat efter hårdost så beställde deras charkbricka vilket väldigt gott och mättande för två. Trevlig personal och även god pasta. Ligger en bit utanför alla andra restauranger vid Alona men det går att promenera.

Tack patriciasN6992FP
Omdömet skrevs 11 januari 2017 från mobil enhet

Maten är superb! Råvaror av fin kvalitet, fina viner! Pizzan smakar som på Sicilien! Bra priser för det man får

Tack mariatheginger
Omdömet skrevs 7 januari 2017 från mobil enhet

Guiseppe är högst i listan och det stämmer verkligen välgräddade Pizza med massor av smak , svampen smakade svamp bacon var förstekt de lägger verkligen ner det lilla extra .

Tack 105petere
Omdömet skrevs 21 december 2016

Jag har ätit italiensk mat över hela världe, inkluderat i Italien där jag bott många år. På Giuseppe's kan jag utan tvekan säga att att jag smakat bland den bästa Italienska mater någonsin!

Datum för besöket: november 2016
Tack FreediveDahabLotta

Resenärer som tittade på Giuseppe Pizzeria and Sicilian Roast tittade också på

Panglao Island, Bohol Province

Dauis, Panglao Island
Panglao Island, Bohol Province

Besökt Giuseppe Pizzeria and Sicilian Roast? Berätta vad du tyckte!