“Liten pärla utmed strandpromenaden”
Omdöme om Abbaco

Abbaco
Rankad som nr 1 av 176 Restauranger i Port de Pollenca
Omdömet skrevs 1 oktober 2018

Fräscht ställe med hög klass på maten. Beställde Octopus med svarta tillbehör, grymt gott. Min partner beställde och fick inte in getosten som menyn aviserade, vi blev inte helt nöjda med deras sätt att korrigera. Lite krånglig meny och inte den bästa servisen men grym mat. Finns också en Gelateria i samma restaurang med lioka god klass på glassen.

Tack Globetrottermats

Omdömet skrevs 21 september 2018 från mobil enhet

Att ta en drink här är som att kliva in i tusen o en natt. Otroligt häftigt o vackert miljö. Drinkarna är dyra o helt ok. Vi satt ute på innergården o där var personalen ganska så ointresserade av sitt jobb.

Tack Susanne L
Omdömet skrevs 20 september 2018 från mobil enhet

Dyrt och lite snobbigt men så gott och i en drömvärld. Så härligt att sitta på innergården och dricka en god drink.

Tack Katarina H
Omdömet skrevs 15 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket goda sallader men lite annorlunda. Sushin mycket bra. Trevlig miljö och bra service. Familje- och barnvänligt

Tack Leif R
Omdömet skrevs 18 juli 2017

En restaurang med lite "nyttig" inriktning. Vi åt mycket god sushi men det finns andra rätter också. Priset var lite i överkant och vi fick vänta länge på maten.

Tack Hassanna
Alex P, Gerente på Abbaco, svarade på det här omdömetSvarade 19 juli 2017

Thank you so much for your review!! We’re always trying that our customers get the best of us. Sorry if the service was slow. Hope to see you soon!

Resenärer som tittade på Abbaco tittade också på

Port de Pollenca, Mallorca

Besökt Abbaco? Berätta vad du tyckte!