“Ät här!”
Omdöme om Kampos Grill

Kampos Grill
Rankad som nr 1 av 28 Restauranger i Marathokampos
Omdömet skrevs 22 september 2017 från mobil enhet

Maten är mer traditionellt grekisk än de andra restaurangerna här i närheten. Mycket grillat och finns vegetariska alternativ i menyn. Personalen är oerhört trevlig och satte sig ner och pratade med oss medans vi väntade på maten. Om det uppskattas, ät här!

Tack David A

Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Bra mat till bra priser. Riktigt god gyros.
Trevlig atmosfär och trevlig personal. 3 av 5 personer beställde gyros och servitrisen informerade oss om att det kunde ta lite tid. Tror inte vi väntade mer än 15 min!?

Tack Fredda72
Omdömet skrevs 10 juli 2017 från mobil enhet

Mysigt att sitta under trädet i skuggan och äta god mat. Trevligt bemötande, vällagat till bra pris.

Tack Pia C
Omdömet skrevs 3 oktober 2016

Perfekt lunch. Godaste och billigaste pitavrapen. 25 spänn.
Be att få med kyckling och tzatziki, finns ej på menyn. Mums!

Tack Marie-Louise S
Omdömet skrevs 24 september 2016 från mobil enhet

Gott och trevlig Miljö uppmärksam servic bra priser . Jätte god tsatsiki fyllig och lite sötad med honung

Tack sideturk

Resenärer som tittade på Kampos Grill tittade också på

Ormos Koumeikon, Samos stad

Marathokampos, Samos stad
Marathokampos, Samos stad

Besökt Kampos Grill? Berätta vad du tyckte!