Omdömet skrevs 12 juli 2018 från mobil enhet

Detta hotellet är så underbart, litet, mysigt och nära till allt. Rummen är fräscha och läget är perfekt! Personalen väldigt tillmötesgående och supertrevliga! Bästa semestern vi haft och hit kommer vi igen, snart!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack AsEl100
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell med närhet till allt
Många små och trevliga restauranger som och barer. Gör ett besök till psili amos stranden en lång o fin sandstrand med ett långgrunt hav att bada i. Taxi kostar 5euro.

Datum för vistelsen: september 2017
1  Tack Nisse S
Omdömet skrevs 5 september 2017 från mobil enhet

Vi hade en lägenhet som var helt ok. Fin balkong med havsutsikt. Men väldigt hårda sängar. Dålig frukost, som många skrivit  lite att välja på och samma varje dag. Hade inte betalat extra för det igen utan ätit på rummet. Fanns bageri nära och supermarket med det mesta. Bra läge med nära till det mesta. Havet är fantastiskt, stenigt men med badskor funkar det perfekt.  Poolområdet var alldeles för litet blev lätt stimmigt och trångt. Tillhörande bar och restaurang var bra dock ofta lång väntetid när man beställde pizza. Vi hyrde bil 2 dagar och gjorde ön och det är verkligen att rekommendera finns mycket att se.
Restaurang Bill & Salome har klart bästa maten och servicen.

1  Tack ChristinaM74
Omdömet skrevs 24 augusti 2017 från mobil enhet

Ett helt ok hotell mitt i byn med nära till allt från stränder till restauranger. Vi bor i en liten lägenhet som är ren å fräsch med städning 6 dagar i veckan. Men det vore bra med ett duchdrapperi å bättre fungerande avlopp för nu så blir det blött överallt. Trevlig å hjälpsam personal som pratar bra engelska. Kommer att komma tillbaka igen.

1  Tack Johan N
Omdömet skrevs 14 augusti 2017

bra hotell men hårda sängar , dålig frukost , lagom pool, bra med taverner ,dålig stenstrand men gå 5 min längre bort till vänster vid restaurang romeo finns bättre sand och gratis solstolar,hyra bil 40 E , scooter 16 E, finns 3 supermarket längs gatan och 2 bankomater där det ibland tar slut på pengar , Ac 6 E per dag, Safetybox 2 E per dag. dom skyltar om visa men tar endast kontanter vilket jag inte fattar då dom har en kort terminal i receptionen ??

Tack Sven N