“Bra mat och trevlig personal”
Omdöme om Argo Taverna

Argo Taverna
Rankad som nr 1 av 20 Restauranger i Marathokampos
Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Vi testade lite olika restauranger i området men Argo var i vårt tycke klart bäst. Service och mat var toppen! Deras citron cheesecake till dessert var fantastisk.

Tack Hanen24

2024 av 368 omdömen

Omdömet skrevs 9 juni 2017 från mobil enhet

Allt jätte bra! Bästa maten vi ätit på hela veckan på Samos. Vi har ätit ute alla dagar denna vecka.
Trevlig personal.

Tack 72fia
Omdömet skrevs 9 juni 2017 från mobil enhet

Vi var 8 personer och det var inget problem att flytta ihop bord eller att barnen ville ändra på beställningen, tex ta bort champinjoner eller få pasta istället för ris. Kan rekommendera halloumi, vitlöksbrödet och pasta carbonara.

Tack jessicaaat
Omdömet skrevs 1 november 2016

Under vår vistelse i Votsalakia var vi på Argos flera gånger både på dagen och på kvällen. Vi tycker det var väldigt prisvärd och mycket god mat samt väldigt trevlig personal. Till lunchen var det mycket trevligt när ägare kom och satt sig och pratade lite allmänt när han hade tid och det tyckte vi var mycket trevliga samtal och mycket skratt.
Detta var ett mycket positivt besök vi gjorde på denna restaurant. Vi har inget emot att återkomma snarast och då göra nytt besök här.
Toppen.
Tommy o. Ann-Britt

Datum för besöket: september 2016
Tack tommy48hagg
Omdömet skrevs 28 september 2016 från mobil enhet

Trevlig personal. Vitt vin i kylhink. Utmärkt efterrätt, citronpaj. Tyvärr var det vi såg framemot inte av samma klass. Risotton var inte alls krämig utan mer som bara ris. Skaldjuren utan smak tyvärr. Det är det som kraftigt drar ner betyget.

Datum för besöket: september 2016
Tack tommyn188

Resenärer som tittade på Argo Taverna tittade också på

Marathokampos, Samos stad
Marathokampos, Samos stad

Ormos Koumeikon, Samos stad

Besökt Argo Taverna? Berätta vad du tyckte!