“Riktigt fin utsikt”
Omdöme om Chrisopetro

Chrisopetro
Rankad som nr 4 av 28 Restauranger i Marathokampos
Omdömet skrevs 29 juni 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang, helt fantastisk utsikt! En modern meny, vi valde en rätt som inte fanns på menyn utan som de hade gjort för dagen, jättegott! Väldigt gott vin till.

Datum för besöket: juni 2018
Tack Henry D

Omdömet skrevs 14 juni 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig kvinna som hade stället. Åt godaste Frutti De Mare. Gott husets vita vin från Samos. Blev bjuden på Samos söta vin med isbit i , gott !
Rekommenderar verkligen denna restaurang ! Vi kommer tillbaka !

Datum för besöket: juni 2018
Tack Ing-Marie O
Omdömet skrevs 18 november 2017

WOW!
Denna restaurang är ett måste om du besöker Kampos/Marathokampos/Votsalakia på Samos. Du har 180 graders panorama utsikt över havet och stämningen på restaurangen är fantastisk! Upplever att få har hittat denna pärla då den ligger längst bort på gatan åt andra hållet mot alla andra restauranger, det är verkligen ett fantastiskt ställe!
Vi var där två gånger under vår resa till Samos, vi var bara tvungna att gå tillbaka hit under vår sista dag då det var så härligt!
Vi åt en fantastisk rödbetstsatisiki så ni bara måste prova! Vi provade massor av smårätter till förrätt efter rekommendationer av den fantastiska kvinna som ägde restaurangen. Därefter åt vi en frutti-di-mare-pasta som var SÅ god!
Wow! Och gott lokalt vin! Ni bara måste besöka denna restaurangen om ni får möjlighet!

Datum för besöket: maj 2017
Tack Madeleine G
Omdömet skrevs 13 juli 2015

Fantastisk utsikt och läge att dö för, trevlig atmosfär, vänlig personal och fantastisk mat .... Vad mer kan du önska ... Sofie, Tanasis och Paraskev̱í̱ gör det bara rätt.Thank You My Friends.LOVE YOU !

Datum för besöket: juli 2015
Tack Nilgün A
Omdömet skrevs 10 juli 2015 från mobil enhet

Vi åt Dorado och Kalamares fylld med fetaost och tomat. Allt väl tillagat och gott. Bra service och trevlig miljö med fin utsikt över havet.

Datum för besöket: juli 2015
Tack magnusm474

Resenärer som tittade på Chrisopetro tittade också på

Ormos Koumeikon, Samos stad

Ormos Marathokampou, Samos stad

Besökt Chrisopetro? Berätta vad du tyckte!