“Fin miljö och god mat men..”

Loukoulos Restaurant
Rankad som nr 8 av 28 Restauranger i Marathokampos
Kök: Grekiskt
Bra för: Vacker utsikt, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 12 augusti 2017 från mobil enhet

Fantastiskt mysig restaurang i trädgårdsmiljö. Trevlig personal och helt underbar utsikt. Fanns en meny men utbudet var begränsat till en 7-10 rätter för kvällen. Lite konstigt men ok. Maten var helt okej. Ett tips är att gå in i köket för att få en presentation. Servitören rabblar menyn väldigt snabbt och det är svårt att hänga med. En pappersmeny hade varit att föredra. Efter maten kan man gå ut i baren längre ut på "Klippan" Här kan du få en drink,utsikt och bra musik.

Tack Kent L

Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Vi blev rekommenderade att besöka denna restaurang som hade ett helt fantastiskt läge! Vid entrén låg menyn som var ganska otradiionell grekisk, vi blev placerade och väntade några minuter innan vi bad om menyer. Nästa servitris kom fram och frågade hur hon kunde hjälpa oss, menyer vill vi gärna ha sa vi med ett leende på läpparna- sagt och gjort så fick vi menyn. Sen meddelades vi att det endast fanns 4 rätter ( ingen av dom på menyn ) alla serverades på samma sätt/ i samma sås.
Vi valde dessvärre att lämna pga av det smala utbudet.

Tack runtvarldenomigen
JKilou, Ιδιοκτήτης på Loukoulos Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2017

As we told you, and as it is written on the card ,we are preparing different combination of the menu every day. Unfortunately the time that you arrived the variety of our dishes was really small. For this reason we advised you if you want to find another restaurant. The sauces were not the same,but they had as base the tomato (and this was just a coincidence). We are sorry that you didn't get satisfy and we wish you a pleasant stay in Samos!

Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

En trevlig familjeägd restaurang. Som skrivits tidigare har de ej upptryckt meny utan berättar vad de har för dagen. Det är alltid mycket att välja på.

All mat är vällagad. Det är mycket god mat som håller hög klass till mycket rimliga priser. Man blir alltid varmt omhändertagen av hela familjen.

Jag är glutenintolerant- detta var aldrig något problem utan alltid mycket att välja på.

Rekommenderas varmt!

2  Tack Annika S
Omdömet skrevs 16 mars 2017

Här åt vi många av våra middagar. Restaurangen är familjeägd med pappan som huvudkock och en dotter som servitris. Pappan har också en hel avdelning i köket för att göra croissant, en inte helt lätt uppgift i den grekiska hettan.

Borden är glest placerad så familjesamtalen blir privata och gemytliga. I trädgården finns det katter som är mycket kräsna på vad de tar emot för nedfallna matbitar, riktiga gourmékatter.

Prisnivån är normal men kvalitén är hög så man får kanske säga att det är låga priser.

Vi rekommenderar gärna restaurangen för allt från romantiska parmiddagar till bröllopsfester! :)

1  Tack Joachim D
Omdömet skrevs 4 juni 2014

Trevlig familjedriven restaurang med genuin grekisk mat. Man anstränger sig för att tillmötesgå gästernas önskemål. Underbar utsikt.

• Atmosfär
1  Tack Mats460

Resenärer som tittade på Loukoulos Restaurant tittade också på

Ormos Koumeikon, Samos stad

Besökt Loukoulos Restaurant? Berätta vad du tyckte!