Omdömet skrevs 14 juli 2018

Ett par kilometer från Votsalakia centrum ligger denna lilla pärla, med utsikt över havet. Köket var utrustat så pass att en kunde fixa frukost, men inte mycket mer, en kokplatta, kaffebryggare och vattenkokare. Lägenheten var fräsch och ren. Dock fanns det bara en holländsk tv-kanal (men vem vill se på tv?) och sängarna var två enkelsängar som stod bredvid varandra. Den ena sängen var stenhård och den andra var nerlegad så att fjädrarna kändes. Uteplatsen var ganska stor och rymlig. Poolen var fräsch och perfekt för ett litet sent eftermiddagsdopp efter beachen. Värden var mycket trevlig och hjälpsam. Ville en ha AC på rummet fick en betala 5 EU per natt men det var det värt. Det var en bit att gå till restauranger och bad men det var inte så farligt. Kan verkligen rekommendera detta boende för er som vill ha lugn och ro och inte bo mitt i smeten!

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack rbrattlin
Omdömet skrevs 12 juli 2018 från mobil enhet

Lugnt och skönt, fin djup pool, enkla fräscha lägenheter med allt man behöver. Ingen trängsel vid poolen, ibland låg vi där helt själv. Fantastiska omgivningar. Nära till strand, med en beachbar, Mocambo bar. Något längre till byn, men ändå nära. Trevlig och hjälpsam ägare. Mycket bra städning. Återkommer gärna.

Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack Ikaswe
Omdömet skrevs 3 oktober 2017

Otroligt fint läge med havet på ena sidan och berget på andra. Litet och mysigt en liten bit utanför byn. Otroligt fin strand alldeles nedanför stranden. Fräsht om än lite slitet och väldigt trevliga och hjälpsamma ägare som själva bor på hotellet.

• Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack Anna H
Omdömet skrevs 4 juni 2017 från mobil enhet

Otrolig mysigt hotell, trevlig ägare och personal. Ingen lyx men allt man behöver. Lugnt och tyst. Bra pool som ligger i en vacker och grön trädgård. Vi hade ett citronträd utanför dörren Lite utanför byn men lagom promenadavstånd. Andra året i rad vi bodde där .

Bodde här: juni 2017, reste med vänner
1  Tack lotsto
Omdömet skrevs 10 september 2016

White Rock ligger lite utanför byn och inte direkt vid huvudvägen så det är mycket lugnt och skönt. Att läget med Kerkisbergen i bakgrunden dessutom är vykortsvackert gör ju inte saken sämre! Lägenheterna är enkla och rena. Vi bodde i lägenhet nr 5 på nedre botten och hade en stor fin altan som vette mot parkeringen och poolen. Den var HELT perfekt för oss som gärna sitter och myser med varsitt glas "dagens" (vitt vin + Sprite) på eftermiddagen och gärna sitter på balkongen/uteplatsen och äter frukost men inte vill sitta i gassande sol. Hotellområdet är grönskande och fint, då det vårdas ömt av värden Alexos, som bor på området med familjen. Han finns i princip alltid till hands och växlar gärna några ord men är allt annat än påträngande. Han är väldigt mån om sina gäster och hjälper Dig mer än gärna med allt möjligt. Hela stämningen är väldigt familjär och vilsam. WIFI funkade klockrent hela veckan!
Det är precis sånahär ställen vi alltid letar efter!

Tips för att välja rum: Lägenhet nr 5 är sval och skön då den ligger i skugga hela dagen.
  • Bodde här: augusti 2016, reste med vänner
3  Tack Ylva L