“God mat”
Omdöme om Taverna Kamara

Taverna Kamara
Rankad som nr 1 av 28 Restauranger i Marathokampos
Omdömet skrevs 12 oktober 2017

Kamara är ett fantastiskt ställe. Fråga efter kvällens special så får du föja med ut till köket och kika i grytorna. Genuin, vällagad och mycket god mat! Trevlig personal med ett personligt och glatt bemötande. Åt här tre kvällar på en vecka, blev inte besviken en enda gång. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Louise S

Omdömet skrevs 5 oktober 2017 från mobil enhet

Trevligt, fräscht, gott. Gulligt mottagande och varmt omhändertagande. Hemlagat. Genuint. Enormt god mat. Åt god biffteki fylld med fetaost

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Camilla E
Omdömet skrevs 16 september 2017 från mobil enhet

Absolut den Bästa maten här!
Egen odlade grönsaker!
Så fräscht o GÖTT!
Nära till allt o trevlig personal!

Datum för besöket: september 2017
Tack jonas1450
Omdömet skrevs 24 augusti 2017 från mobil enhet

En liten å trevlig restaurang med bra servis å God mat. Käkade här några gånger under 14 dagar. Blev aldrig besviken. Käkade en jätte god fisk rätt med svärd fisk som jag blev rekomenderad. En av många goda rätter som jag åt.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Johan N
Omdömet skrevs 15 augusti 2017 från mobil enhet

......Mat och mycket mat. Trevligt och enkel miljö. Stora portioner och restaurangen "bjöd" på vattenmelon till efterrätt samt ouzo och vin från Samos. Vi rekommenderar den här restaurangen till efterkommande

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Fredda72

Resenärer som tittade på Taverna Kamara tittade också på

Marathokampos, Samos stad
Ormos Koumeikon, Samos stad

Marathokampos, Samos stad

Besökt Taverna Kamara? Berätta vad du tyckte!