“God mat”
Omdöme om Tavarna Kamara

Tavarna Kamara
Rankad som nr 3 av 27 Restauranger i Marathokampos
Omdömet skrevs oktober 12 2017

Kamara är ett fantastiskt ställe. Fråga efter kvällens special så får du föja med ut till köket och kika i grytorna. Genuin, vällagad och mycket god mat! Trevlig personal med ett personligt och glatt bemötande. Åt här tre kvällar på en vecka, blev inte besviken en enda gång. Rekommenderas varmt!

Tack Louise S

Omdömet skrevs oktober 5 2017 från mobil enhet

Trevligt, fräscht, gott. Gulligt mottagande och varmt omhändertagande. Hemlagat. Genuint. Enormt god mat. Åt god biffteki fylld med fetaost

Tack Camilla E
Omdömet skrevs september 16 2017 från mobil enhet

Absolut den Bästa maten här!
Egen odlade grönsaker!
Så fräscht o GÖTT!
Nära till allt o trevlig personal!

Tack jonas1450
Omdömet skrevs augusti 24 2017 från mobil enhet

En liten å trevlig restaurang med bra servis å God mat. Käkade här några gånger under 14 dagar. Blev aldrig besviken. Käkade en jätte god fisk rätt med svärd fisk som jag blev rekomenderad. En av många goda rätter som jag åt.

Tack Johan N
Omdömet skrevs augusti 15 2017 från mobil enhet

......Mat och mycket mat. Trevligt och enkel miljö. Stora portioner och restaurangen "bjöd" på vattenmelon till efterrätt samt ouzo och vin från Samos. Vi rekommenderar den här restaurangen till efterkommande

Tack Fredda72

Resenärer som tittade på Tavarna Kamara tittade också på

Marathokampos, Samos stad
Ormos Koumeikon, Samos stad

Samos stad, nordöstra Egeiska öarna

Besökt Tavarna Kamara? Berätta vad du tyckte!