Sunny Bay Hotel(Kissamos)(Mycket prisvärt!)
Balos Beach(Kaliviani)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Christina Beach Hotel(Kissamos)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Aphrodite Beach Hotel(Kissamos)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 129 US$/natt.

Mediterranean Studios Apartments(Kissamos)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Mirtilos Studios & Apartments(Kissamos)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 59 US$/natt.

Hotel Kissamos(Kissamos)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Omdömet skrevs 6 september 2016 från mobil enhet

Fint läge. Bra frukost. Stora fina rum. WiFi funkade förvånandvärt bra. Åt aldrig på hotellet då det låg så fina restauranger ett stenkast därifrån. Vi hade hyr bil och åkte runt på utflykter. Rekomenderas varmt.

Bodde här: september 2016, reste som ett par
1  Tack NybyFilm
Omdömet skrevs 19 augusti 2016

Mysigt hotell beläget precis vid stranden. Vi hade havsutsikt från vår balkong. Stort rum med rymligt badrum, allt väldigt fräscht och rent. Frukostbuffén hade många olika alternativ, det bästa var den färska frukten. Wifi uppkopplingen var tyvärr inte jättebra, ganska långsam. Vi gick aldrig till stranden som ligger precis vid hotellet utan hade hyrt bil och körde till paradisstränderna Balos och Elafonissi. Jag kan varmt rekommendera hotellet.

• Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
1  Tack elinbroman
Omdömet skrevs 9 juli 2016

Vi är väldigt nöjda med hotellet, rent och fräscht och nära stranden. Stranden som ligger precis intill är lite för stenig, men vi gick lite längre bort på samma strand där det var helt perfekt.
Rummet var rymligt. Lite mer köksutrustning skulle vara bra i köket, men helt ok! Rekommenderas!

Tips för att välja rum: Vi bodde i rum 24, dvs vån 2. Väldigt ostört läge!
  • Bodde här: juni 2016, reste med familjen
1  Tack Isabellasr75
Omdömet skrevs 5 juli 2016 från mobil enhet

Ett väldigt bra hotell som ligger nära både stranden och strandpromenaden med många bra restauranger. Rummen är enkla, men är fräscha och moderna. De är utrustade med ett väl fungerande pentry (3). Städningen är mycket bra, de diskar all disk och de sköljde även upp våra smutsiga strandskor (4). Frukosten är en buffé, utan krusiduller. Svagt kaffe drar ner betyget (3). Middagen åt vi aldrig på hotellet, verkar dock bra. Poolen är en pool och det finns en poolbar och liten barnpool (3). All personal på hotellet är mycket trevliga och tillmötesgående (4). Kan verkligen varmt rekommendera detta hotell.

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
1  Tack sterun
Omdömet skrevs 14 februari 2016

Stora fina rum alla med havsutsikt från balkongen vissa har t.o.m två balkonger .Lagom stort hotell det känns personligt och trivsamt .Stranden vid hotellet är inte så stor men helt ok med gratis solstolar för hotellets gäster du kan även beställa och bli serverad dryck från hotellets barpersonal som går runt och tar upp beställningar på stranden,bekvämt!Kissamos ligger nära flera av Kretas finaste stränder tex Balos,Elafonissi och Falassarna.Stadskärnan är rätt förfallen men strandpromenaden erbjuder flera bra restauranger kan rekommendera Babea för sina goda drinkar särskilt Black Moito.

Tips för att välja rum: Alla rum har havsutsikt
  • Bodde här: oktober 2015, reste med familjen
Tack Nyhondan