“Härligt och fantastiskt gott”
Omdöme om Tapasmarket

Tapasmarket
Rankad som nr 8 av 33 Restauranger i Varnamo
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

En riktigt trevlig restaurang, tapas av hög kvalité, trevlig personal som kanske var lite för ”på”, skönt att få sitta och prata i lugn och ro, men inte så att man kände det stressigt iaf.
Trevliga lokaler med härlig färgsättning för att lugna skälen.

Tack Jörgen W

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Ett mycket bra och trevligt ställe att äta tapas på, ny inredning mm gör att det är så frächt.Maten är kanon riktigt gott

Tack Eva-Lena L
Omdömet skrevs 11 februari 2018

Maten var god men vi fick vänta en timme. Verkar lite oorganiserat. Ljudkänslighet lokal, svårt att sitta och prata.

2  Tack oweomias
Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

En fräsch och mysig tapasrestaurang i Värnamo med bra meny både vad gäller tapas som dryck. Kanske lite för höga priser vad gäller vissa rätter.
Det mesta vi beställde in var gott. Lammracks och scampi var underbara. Däremot var risotton seg, knaprig (!!) och smaklös.
Helt klart en oas för den tapas sugne.

1  Tack Pappabrun
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Maten & sällskapet var annars var det ingen vidare service. Servitrisen spillde på mig när han plockade av från bordet bakom, spillde ut vin när han plockade av från vårt bord och inte nog med det så glömde han hälla i wiskey i våra Irish! När vi påpekade detta ville bi inte ha nya sen när vi betalade fick vi ingen kompensation utan skulle nämna detta nästa gång. Dåligt tycker jag....

3  Tack Kia M

Resenärer som tittade på Tapasmarket tittade också på

Varnamo, Jönköpings län

Besökt Tapasmarket? Berätta vad du tyckte!