Kostnadsfri avbokning till den 22-10-16
ScandicHotels.com
Priceline144 US$
Travelocity143 US$
Omdömet skrevs 29 juli 2022

Stannade en natt på bilresa söderut. En underbar upplevelse från början till slut. Vi har bott på många hotell världen över och vi var oerhört imponerade av allt - inredning, bemötande och frukost av absolut toppklass,

Tack solgrop
Scandic Värnamo, General Manager på Scandic Värnamo , svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2022

Hej,

Tack för er fina respons! Så roligt att ni trivts hos oss på er resa söderut.
Ni är varmt välkomna tillbaka och vi önskar er en fortsatt fin sommar.

Omdömet skrevs 29 juli 2022

Det var lugnt och skönt på hotellrummet. Skönt att det var en enkelsäng på rummet. Det kan kännas lite sorgligt med en stor och bred säng.
Frukosten var väl planerad för många personer med flera stationer av ex bröd.

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack mrudol709862

Hej,

Tack för er fina respond.
Det glädjer oss att ni har haft en fin vistelse hos oss och vi vill hälsa er varmt välkomna tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 24 juli 2022

Mycket trevligt hotell, med serviceinriktad personal. Direkt efter incheckningen så kom personalen i receptionen på att rummet hade legat i solljus hela dagen och var mycket varmt. De fixade då ett rum som var svalare. Det var mycket omtänksamt och uppskattat.

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack bricolisten
Scandic Värnamo, General Manager på Scandic Värnamo , svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2022

Hej,
Tack för er fina repons.
Att ni skriver till oss hjälper oss att utveckla och förbättra det arbete som vi gör. Det glädjer oss att vi kunde hjälpa er så att er vistelse hos oss inte påverkades mer av den stekande sommarvärmen.
Vi hoppas att ni vill besöka oss igen och hälsar er hjärtligt välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 22 juli 2022

Design från den tid då bilturismen tog fart, känns som att man har velat bevara mycket av interiören med trä, trapporna mm. Många gångar och trappor för att ta oss till rummet. Funktionellt på precis medelnivå.

Tack TommyGForsberg

Tack för din recension.
Det glädjer oss att ni sett och förstått hotellets design och utseende. Vi tar till oss av kommentaren och ser över de rutiner vi kan för att förbättra er upplevelse ännu mer.
Vi hoppas att ni kommer tillbaka till oss och hälsar er varmt välkomna!

Omdömet skrevs 17 juli 2022

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Scandic Värnamo, General Manager på Scandic Värnamo , svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2022