Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Vi var en familj om fyra vuxna som bodde på hotellet under en helg. Mycket fin bevarad sextiotalsinredning och vackra möbler. Trevlig personal och bra frukostbuffé med dagstidningar.
God sömn i bekväma sängar.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack ChristinaC666
ScandicVarnamo, Manager på Scandic Värnamo , svarade på det här omdömetSvarade 24 mars 2018

Hej Christina C
Tack för din fina feedback, kul att läsa att ni hade en trevlig helg hos oss.
Välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 6 mars 2018

Nya matsalen och baren helt okay. Tunn meny och saknar sallads buffé alternativt grönsaker till huvudrätten. Rummet okay men mer att önska av badrummet. Skjutdörren i badrummets duschhörnan borta samt dålig svag belysning.

Datum för vistelsen: februari 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
1  Tack kwe2018
ScandicVarnamo, Manager på Scandic Värnamo , svarade på det här omdömetSvarade 15 maj 2018

Hej kwe2018
Tack för att du tagit dig tid att recensera din vistelse hos oss.
Vi har tagit dina åskiter gällande maten med vår köksavdelning, jag kommer även lämna vidare dina synpunkter om badrummen till vår vaktmästre.
Vi hoppas att du kommer tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 6 februari 2018

Det var lite svårt att hitta parkeringen till hotellet. Gps:en snurrade hit och dit i centrum, men eftersom entrén var på gågatan var det väl förståeligt. Bra mottagande i receptionen. Fint och rymligt rum med sköna sängar. Dock lite trångt duschrum, men rent och fint. Ingen restaurang på söndagskvällen, men en bra frukost i en stor matsal. Hotellet hade också gamla omoderna hissar, som kändes trånga. Men läget mitt i centrum är jättebra!

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack Dammlot
ScandicVarnamo, Guest Relations Manager på Scandic Värnamo , svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2018

Hej,
Tack för ert fina omdöme om vårt hotell. Jag har full förståelse att våra hissa kan upplevas trånga.Dom är från 1955 när hotellet byggdes.
Hoppas ni kommer åter till vårt hotell och att ni då har möjligheten att prova vår restaurang.
Hälsningar
Marie, 1:e receptionist

Omdömet skrevs 20 december 2017

Bodde på detta hotell för 15 år sedan och det har verkligen förändrats. God härlig frukost, trevlig personal i receptionen och möjlighet att sitta och jobba i lobbyn en trappa upp. Där fanns det även kaffe att tillgå. Rummen var också trevliga.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack jeanettestrindemark
ScandicVarnamo, Front Office Manager på Scandic Värnamo , svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2018

Tack för din review, kul att läsa att du gillade hotellet.
Välkommen tillbaka
Marie

Omdömet skrevs 5 december 2017 från mobil enhet

Trots påpekande till kocken att potatisar är kalla i buffén (de stora var halvhårda i mitten) så får man inte ens en kommentar från den ansvarige, den samme...

Den Kummel som serverades i buffé blev ”torsk” från kocken till grannbordet....

Riktigt dåligt och med 2-3 hotellnätter per vecka räcker detta inte ens till medelmåttigt...

Datum för vistelsen: december 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack TraLot
ScandicVarnamo, Manager på Scandic Värnamo , svarade på det här omdömetSvarade 11 december 2017

Hej TraLot
Jag beklagar att du inte hade en bättre upplevelse hos oss. Vi håller på att se över vårt restaurangutbud och kommer att ändra på vårt koncept i Januari.
Vi hoppas att du kommer se dessa förändringar som något positivt.

Varmt välkommen tillbaka.