“Trevlig personal och fräscht gym”
Omdöme om Scandic Värnamo

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Scandic Värnamo
Rankad som nummer 2 av 2 hotell i Varnamo
Omdömet skrevs januari 12 2012

Jag trivdes väldigt bra på Scandic i Värnamo. Personalen var trevlig och de hade ett väldigt fräscht gym som ag använde både på kvällen och morgonen innan frukost. Jag hörde från en kollega att rummen var små och hade inga förväntningar, men mitt rum var rymligt, stort och fint, sängen var också skön.

• Bodde här: Januari 2012, reste i arbetet
Tack helbe137

Omdömet skrevs december 7 2011

Fy det är svårt att sova då man hör hissen hela natten, upp o ner med en avslutande smäll

• Bodde här: December 2011
Tack Sverigef
Omdömet skrevs oktober 31 2011

Ok men lite slitet hotell. Badrummet kunde vara i bättre skick.

• Bodde här: Oktober 2011
Tack lospedro
Omdömet skrevs augusti 23 2011

Bodde här en natt efter ett besök på "High Chaparral". Natten innan spenderades på "Hotell Big Bengt" vilket var ett stort skämt, sov inte där!! Välj det här istället om du reser dit med barnen. Tog ca 15-20 min o åka emellan o Scandic är oslagbart när man bor med barn. Bra middagsbuffe med mkt att välja på. Filmvisning för barnen på storbild o en perfekt frukost. Alla glada o nöjda! :)

• Bodde här: Juli 2011, reste med familjen
Tack pim74
Omdömet skrevs juni 22 2011

Scandic Värnamo är ett helt okej hotell, som ligger mycket centralt i Värnamo. Inredningsmässigt är hotellet intressant, med designmöbler från t.ex. Bruno Mathsson. Dock lever kanske inte rummen helt upp till den bild som man får i lobbyn och frukostmatsalen. Det är inget fel på rummen, helt och rent, om än lite spartanskt möblerat. Ett plus är dock de helt nya TV-apparater från Grundig, platta sådana så klart.

Hotellets restaurang är liten och mysig, men man ska vara medveten om att vissa dagar, speciellt helger, är utbudet väldigt begränsat, ibland finns bara en rätt att välja på.

I närheten av hotellet finns ett antal affärer av olika slag, några caféer som även serverar enklare varma rätter samt en större matvaruaffär.

• Bodde här: Juni 2011, reste som ett par
Tack mippzon
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Varnamo
3 km bort
Hotell Apladalen
Nr 3 av 4 i Varnamo
3 omdömen
Visa priser

Besökt Scandic Värnamo ? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Scandic Värnamo

Adress: 20 E Storgatsbacken, Varnamo 331 30, Sverige (Tidigare Designhotellet)
Region: Sverige > Jönköpings län > Varnamo
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 2 av 2 hotell i Varnamo
Prisklass: 1 062 kr - 1 644 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Scandic Värnamo 3.5*
Antal rum: 120
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Scandic Hotels, Hotels.com, TripOnline SA och Expedia så att du tryggt kan boka med Scandic Värnamo . Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?