“Riktigt god burgare”
Omdöme om Jureskogs Värnamo

Jureskogs Värnamo
Rankad som nr 16 av 46 Restauranger i Varnamo

Stannade till av en slump på Jureskogs i Värnamo och det visade sig vara ett bra beslut. Riktigt god burgare och fantastiska strips. Besökte restaurangen en vardagskväll lite efter kl. 18 och p.g.a. Pandemin (antar jag) var det lite gäster i restaurangen. Human prissättning.
Kör ni förbi Värnamo så ta chansen.

Datum för besöket: april 2021
Tack Glenndon66

Väldigt goda hamburgare och bra personal och kul med popcornmaskinen och det var väl tillagat kött till hamburgare. jag rekommenderar verkligen det här stället!

Datum för besöket: maj 2021
Tack D4936PQsandraw
Omdömet skrevs 9 mars 2021

You have to go there. Godaste burger ever. Verkligen en mycket hög kvalitet. Faktiskt den godaste burgaren jag ätit! Mycket gott bröd, mmmmm.... Kan bara rekommenderas. Sehr gut ! Och: trevlig personal !

Datum för besöket: februari 2021
Tack 321matsn
Omdömet skrevs 27 november 2020 från mobil enhet

Stannade till för lite lunch,
Se till att ha gott om tid när ni stannar här,Lite i överkant för väntetid på en lunch.
Fick tyvärr ingen vidare upplevelse på mitt första besök, Förväntningarna va höga!
Efter en lång väntan fick jag inte den menyn som jag hade beställt. Men personalen ”räddade” det med en extra dippsås..
Maten smakar helt okej om brödet var något segt, en god hamburgare som är helt klart bättre än de flesta kända större kedjornas till nästan samma pris, jämför man med andra privatägda kedjor så finns det klart bättre ställen.
Helhetsupplevelsen blir ändå ett ”OK” lunchstopp. Eloge till personalen som var glad och trevlig trots all stress

Datum för besöket: november 2020
1  Tack 680fredrika
Omdömet skrevs 8 november 2020 från mobil enhet

Annorlunda, gôtt. Ska det vara hamburgare är detta ett bra alternativ!!! Välgjort och välsmakande!

Datum för besöket: november 2020
1  Tack 136anettej

Resenärer som tittade på Jureskogs Värnamo tittade också på

Varnamo, Jönköpings län

Besökt Jureskogs Värnamo? Berätta vad du tyckte!