“Bra hamburgare!!!”
Omdöme om Jureskogs Värnamo

Jureskogs Värnamo
Rankad som nr 14 av 45 Restauranger i Varnamo
Omdömet skrevs 8 november 2020 från mobil enhet

Annorlunda, gôtt. Ska det vara hamburgare är detta ett bra alternativ!!! Välgjort och välsmakande!

Datum för besöket: november 2020
1  Tack 136anettej

Omdömet skrevs 1 november 2020 från mobil enhet

Första och kanske sista besöket, konceptet gillar jag och min hamburgare var bra men varierande kvalitet på barnens. Servicen och vad som var beställt var under allt man varit med om tidigare. Vill ju mer än gärna ha svenska råvaror men finns ju konkurrenter med mycket bättre servic.

Datum för besöket: november 2020
Tack skeby79
Omdömet skrevs 30 oktober 2020

Riktigt goda burgare i fräsch miljö. Fräscha toaletter och bra service från killen i entrén som tog emot beställningen.

rekommenderas!

Datum för besöket: september 2020
1  Tack BjAr
Omdömet skrevs 1 oktober 2020 från mobil enhet

Okej, mat från svenska kor det är bra. Men den ostburgare med bacon jag åt var dyr och smaklös. Tror det var samma bbq-sås som cirkel-k använder

Datum för besöket: september 2020
Tack andreasl228
Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket bra koncept med svenska mjölkor som används till hamburgarna. Prövade en high five-burgare som dock var översaltad men ett genomblött bröd pga all dressing och fett. Beställde även två pommes till som vi även betalade för men upptäckte att vi bara fått en när vi åkt därifrån. Förefaller som att kvalité på utförande är varierande.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack Emilsson1982

Resenärer som tittade på Jureskogs Värnamo tittade också på

Varnamo, Jönköpings län

Besökt Jureskogs Värnamo? Berätta vad du tyckte!