Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Travelocity146 US$
Orbitz.com146 US$
ZenHotels.com151 US$
Tripadvisor146 US$
StayForLong
Omdömet skrevs 29 september 2022

Ett bekvämt hotell med bra läge. Väldigt trevlig personal och rymliga rum. Frukost med flera alternativ. Gratis parkering nattetid. Badrummet behöver fräschas upp men allt som allt är det en trevlig vistelse.

Datum för vistelsen: september 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack christinagnemyr
Omdömet skrevs 2 augusti 2022

Bra hotell centralt i Värnamo precis bredvid Lagan. Trevligt, lugnt, prisvärt. Gratis parkering. Bra fräsch frukost. Synd att restaurangen inte var öppen för lunch och kväll.
Gemensamt kylskåp i korridoren utanför rummet där man kan förvara egen mat och dryck.

Datum för vistelsen: juli 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Babbully
Omdömet skrevs 23 juli 2022

Vi är jätte nöjda! Allt var toppen! Personalen är jätte duktig och hittar lossning för vad som behövs på bästa sätt.
Vi är tillbaka nästa gång också och varmt rekommenderar vi till alla. Den är värd varje krona!

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack AnaKaraban
Omdömet skrevs 21 november 2021

Toppen! Bra rum och bra sängar, till det bra tillgänglighet i rum som matsal. Bra hiss med gott utrymme. Det det en riktigt bra och fräsch hotellfrukost och riktigt riktigt bra personal som tog hand om oss.

Datum för vistelsen: november 2021
Tack 904glennz
Omdömet skrevs 23 oktober 2021 från mobil enhet

Mysigt hotell sm ligger mitt i Värnamo. Fräscht och fina rum! Sängen var riktigt skön! Sov som en kung! Ett jätteplus för den fantastiska frukostbuffén! Stort utbud!

Härligt mottagande vid incheckningen och snabb och enkel utcheckning!

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack fredriklundgren